|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
-
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kunsten å kunne lukeparkere
Uten å engasjere meg noe særlig: Å sladde video er vanskelig. Hvordan ville dere gjort det? De som laget den kunne eventuelt ha klippet vekk de fire siste sekundene. Det er ikke vanskelig, men arbeid som krever kunnskap og videoredigeringsprogramvare det også. Men ansiktet til førerene vises jo tidligere i videoen også, om enn ikke så tydelig som på slutten. Det realistiske alternativet hvis det må sladdes ville ganske sikkert være å ikke legge ut videoen i det hele tatt. Spiller det egentlig noen rolle? |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Textrovert
|
Ja, jeg synes det spiller noen rolle. Jeg synes folk bør få være i fred. Man skal slippe å gå og se seg over skuldra og lure på om noen filmet en hver gang man har tabbet seg ut på et eller annet vis.
![]() |
#23 |
Hjuleglede
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kunsten å kunne lukeparkereÆrlig talt, en som er så rævva på avstandsbedømming burde strengt tatt ikke ferdes i trafikken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Bedreviter
|
Sist redigert av Teofelia : 21-06-10 kl 17:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Kunsten å kunne lukeparkereSetter du på vindusviskerne når du skal blinke også, Teo? :har kjørt i Oz:
![]() |
#28 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Kunsten å kunne lukeparkereJeg syns dette er en skikkelig teit tråd, og minner om at det er greit med litt mosjon. Følgelig parkerer jeg alltid litt langt unna stedet jeg skal til, så jeg får gått litt.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|