|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Shake it out!
|
Sv: Hjemme hos dere: Vises spriten/vinen?Her i junaiten har vi innebygget vinskap med glassdør i spisestuen, så her er det synlig. De to flaskene med sprit vi har står på gulvet i skapet. I Norge hadde vi vinstativ på toppen av en bokhylle og spriten i et skap/bord. Det er mulig vi finner en annen løsning når ungene kommer i den mer nysgjerrige alderen.
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hjemme hos dere: Vises spriten/vinen?Her står det i et kjøkkenskap.
|
|
|
|
#3 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Hjemme hos dere: Vises spriten/vinen?Jeg har et vinstativ i stua, og om jeg har noen vinflasker (de lever ikke lenge i vårt hus), så ligger de gjerne der. Vinkartonger står litt her og der, alt fra inni et kjøkkenskap til på et vitrineskap. På vitrineskapet står også mannens cognac, rett og slett fordi den ble plassert der en gang. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Hjemme hos dere: Vises spriten/vinen?Alt slikt er i vinkjelleren.
|
|
|
#6 |
|
XXX
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjemme hos dere: Vises spriten/vinen?Hadde en flaske Bacardi Lemon stående oppå et skap i stua, inntil jeg nylig flyttet den til et skap på rotrommet. Jeg drikker ikke.
|
|
|
#8 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Sv: Hjemme hos dere: Vises spriten/vinen?Vi har et par vinflasker øverst oppe inni et vitrineskap, har mye sprit stående (mannen her får både akevitt og whisky til hver jul fra jobben, men blir aldri åpnet av oss, så det hoper seg opp...) i et skap på boden. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Javel
|
Sv: Hjemme hos dere: Vises spriten/vinen?Her står det litt hvitvin nederst i kjølehjørnet, en rødvin på kjøkkenbenken, en vinhylle under kjellertrappa og et kjøkkenskap med diverse vin og sprit (sprit hoper seg stort sett bare opp, ikke mye vi drikker av det). Så stort sett så står det ikke så veldig synlig, bortsett fra en og annen flaske som ikke kommer lenger enn til kjøkkenbenken.
|
|
|
|
#10 |
|
lader
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjemme hos dere: Vises spriten/vinen?Her drikkes det ikke så mye alkohol, men har vel ei Bailysflaske, ei rødvinsflaske og ei halv akevittflaske fra jul, stående nederst i et hjørne i vitrineskapet. Men tror ikke det er så mange som legger så godt merke til de akkurat, mange andre finere ting i skapet man legger merke til først liksom. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Aktiv
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
Sv: Hjemme hos dere: Vises spriten/vinen?Nei, slikt setter jeg inni skap. trenger ikke stå framme, mye annet pent jeg heller vil vise fram
|
|
|
#12 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Hjemme hos dere: Vises spriten/vinen?Nei, vi har det i et skap i stuen, men mannen min er sløv, så dersom han tar seg en drink på lørdagskvelden, så vodkaflasken igjen på kjøkkenbenken ... (Vodka og Cola
|
|
|
#13 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hjemme hos dere: Vises spriten/vinen?Det er sjelden vi har ting som ikke forsvinner relativt raskt her i hus. Vin ligger i vinhylle øverst på kjøkkenskapet - spriten ender opp der den også med mindre at den skal stå kaldt.
|
|
|
#15 |
|
kamerat
|
Sv: Hjemme hos dere: Vises spriten/vinen?Vinen ligger i et vinstativ oppå et kjøkkenskap, resten har vi i et annet kjøkkenskap.
|
|
|
#16 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Hjemme hos dere: Vises spriten/vinen?Uff ja, flaskene står i et vitrineskap bak noen vaser. De andre skapene har for lavt mellom hyllene. Jeg liker det ikke, og gleder meg til å få det ut av syne når vi flytter snart.
|
|
|
|
#17 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjemme hos dere: Vises spriten/vinen?Min Bacardi Appel står i et kjøkkenskap og venter på å bli Eple Mojito
|
|
|
#18 |
|
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Hjemme hos dere: Vises spriten/vinen?Det meste står i kjelleren eller i kjøleskapet, ingenting på utstilling. Synes ikke sånne flasker er så dekorative at det gjør noe, dessuten er det best temperatur for lagring i kjelleren.
|
|
|
#19 |
|
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hjemme hos dere: Vises spriten/vinen?Alt står i kjelleren. Dvs, de siste ukene har det stått to vinflasker på kjøkkenbenken, men det er fordi vi ikke har husket å sette dem ned. Og nå er det bare en igjen og. |
|
|
|
![]() |
|
|