Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Babyedderkopper i fleng, skal jeg fjerne dem?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-07-10, 21:21   #21
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Babyedderkopper i fleng, skal jeg fjerne dem?

Jeg føler meg litt lettet.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-10, 21:29   #22
Hulda
Bør lage seg en tittel selv
 
Hulda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.823
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Babyedderkopper i fleng, skal jeg fjerne dem?

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Da får du kose deg med knott og mygg.


Jah, tenk hvor mye stikkende plageånder det hadde vært uten eddiser...!

La dem være, de kommer ikke til å plage deg i det hele tatt.

__________________
Firebarnsmor.
Hulda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-10, 21:30   #23
Hulda
Bør lage seg en tittel selv
 
Hulda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.823
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Babyedderkopper i fleng, skal jeg fjerne dem?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Bebisene er avgått ved døden. Det kaldblodige, morderiske mennesket av en mann jeg har dro frem høyttrykkspyleren i går og skulle spyle hele fremsiden av huset, og plutselig ser jeg at han begynner å dra frem søppeldunkene for å spyle dem og gjerdet/hellene bak, og i løpet av de tre sekundene det tok meg å løpe ut for å redde de søte små, hadde han spylt dem inn i evigheten. Greit, han glemte at de var der, men allikevel. *skilsmisse*


__________________
Firebarnsmor.
Hulda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-10, 21:38   #24
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Babyedderkopper i fleng, skal jeg fjerne dem?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

De er faktisk det. Og veldig fine, helt knallgule! I morges så det ut som de sov i den klyngen, jeg blåste ørlite på dem for å se om de levde (de så nesten litt døde ut) og da ble det jammen liv i leiren. Jeg hadde litt dårlig samvittighet da jeg gikk, fordi jeg hadde vekket dem.

Hihi, du er nå søøt da!

Du minner om meg! Skulle plante i en stor potte i hagen i fjor sommer, da jeg kom over en maurtue nedi jorda i den ene delen av blomsterbedet. Du kan tro de ble forferdet da jeg oppdaget dem! Jeg hadde selvsagt ikke hjerte til å gjøre annet enn å la dem bo i 1/3 delen av blomsterbedet/potta, og plantet litt skeivt i steden.

I dag tok vi opp parasollen, og der var edderkoppmora igjen som hadde edderkoppeggenesine, inntyllet i kokongspinn. Hun spinnet beskyttende over og ekstra rundt da parasollen var oppslått.

Når jeg vasker vinduene ute, lar jeg edderkoppen flykte, men tar vekk spinn hvis det er lite og uten unger.

Men jeg er veldig redd for store edderkopper.

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-10, 21:40   #25
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Babyedderkopper i fleng, skal jeg fjerne dem?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Bebisene er avgått ved døden. Det kaldblodige, morderiske mennesket av en mann jeg har dro frem høyttrykkspyleren i går og skulle spyle hele fremsiden av huset, og plutselig ser jeg at han begynner å dra frem søppeldunkene for å spyle dem og gjerdet/hellene bak, og i løpet av de tre sekundene det tok meg å løpe ut for å redde de søte små, hadde han spylt dem inn i evigheten. Greit, han glemte at de var der, men allikevel. *skilsmisse*

Huff. Ubetenksomt, skjønner det blir skilsmisse nå!

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-10, 08:11   #26
nicomama
Superaktiv
 
nicomama sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 345
nicomama er litt kul
Standard

Sv: Babyedderkopper i fleng, skal jeg fjerne dem?

Fornuftig mann For meg kan du nemlig ta knekken på de fleste av de åttebeina beista, en sånn inn i huset og jeg får det totale sammenbrudd... Det hjelper ikke at de er små og søte, det er edderkopper..

nicomama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-10, 09:29   #27
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Babyedderkopper i fleng, skal jeg fjerne dem?

Lurer på hvor mange fluer det hadde vært rundt oss om vi ikke hadde edderkopper? Jeg HATER fluer!

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no