Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hvordan fant du fram til Foreldreportalen?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Se resultatene: Hvordan fant du fram til Foreldreportalen?
Jeg har vært med fra oppstarten 80 32,13%
Jeg klikket meg tilfeldig fram hit 33 13,25%
Jeg hørte om stedet via kjente 106 42,57%
Annet 30 12,05%
Deltakere: 249. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-07-10, 23:56   #1
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan fant du fram til Foreldreportalen?

Jeg ble tipset ganske tidlig om FP, men følte jeg hadde nok fora å forholde meg til - ikke før jeg fikk Bråkebøtta meldte jeg meg inn, da jeg hadde forlatt andre steder og følte for å starte på nytt et sted, dog hadde jeg da lusket relativt lenge! Medlem nr. 2005.

Gammel 06-07-10, 00:14   #2
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Jeg ble tipset av en som er medlem, men som overhodet ikke er aktiv selv. Dessuten har jeg møtt hyggelige folk andre steder som er her. Jeg bedrev endel lurking før jeg meldte meg inn.

Og så ser jeg at andre skriver lurking. Trodde jeg hadde lært det fra riktig gamle-gamle-gamle dager? Er det sånne gamliser her også?

Gammel 06-07-10, 00:49   #3
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Jeg er veldig lei meg for å være medlem nr 1498, jeg vil være nummer 1500! Det høres mye bedre ut!

Gammel 06-07-10, 00:55   #4
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Og så ser jeg at andre skriver lurking. Trodde jeg hadde lært det fra riktig gamle-gamle-gamle dager? Er det sånne gamliser her også?

Lurking het det på Usenet, for eksempel, ja. Jeg begynte så smått å bruke Usenet i 1991, men postet ikke noe før noen år senere, og var ikke ordentlig aktiv før helt mot slutten av 90-tallet. Det er flere andre eks-newsere her på FP, vet jeg.

Sist redigert av Skilpadda : 06-07-10 kl 01:53.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-10, 01:41   #5
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Lurking het det på Usenet, for eksempel, ja. Jeg begynte så smått å bruke Usenet i 1991, men postet ikke noe før noen år senere, og var ikke ordentlig aktiv før helt mot slutten av 90-tallet. Det er flere andre eks-newsere her på FP, vet jeg.

Oi, blir man yngre av å lurke på Usenet? Jeg vil, jeg vil!

/Passer på å linke før hun endrer/

- No. 4 -

Sist redigert av Skilpadda : 06-07-10 kl 01:53.
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-10, 13:16   #6
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg ble aldri annet enn lurker på news. Det var jo superskummelt. Det var jo stedet for kverulanter og flisespikkere. Ifølge mine hardcore news-bekjente ble det folksomt der på 90-tallet, ja.

Gammel 10-08-10, 10:49   #7
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Gjennom en tråd skaperen lagde om at det var opprettet et nytt foreldreforum.
Ganske tidlig, men ikke av de første da jeg ikke ble gravid før i slutten av sep 06.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-10, 00:37   #8
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Stemte "annet" jeg.
Så vel først en link i Mim's signatur på Det Andre Forumet.

Surfer på iPhone, så jeg aner ikke når jeg ble medlem eller hvilket nr jeg har. Tipper det er langt bak i rekka.

Gammel 06-07-10, 01:54   #9
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Æsjda. Ikke rakk jeg å endre sitatet i tide heller.

Gammel 06-07-10, 01:55   #10
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hah! Du kan modde, men du kan ikke modde moddingen.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-10, 02:36   #11
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Fikk en prikk på NM med adressen hit.

Gammel 06-07-10, 15:55   #12
leliane
madmanized

leliane sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Ble tipset av Skilpadda, mener jeg å huske.

leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-10, 20:10   #13
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Hørte om FP via MegaMie, som jeg var i samme termingruppe med på SM.

Gammel 06-07-10, 20:33   #14
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har vært her fra oppstarten.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-10, 21:02   #15
era
Bør lage seg en tittel selv

era sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Var mer eller mindre hoppa av" fra det andre stedet" men stakk innom en dag tilfeldig og da var det bråk rundt noen av de brukerne jeg oppfattet som noen av de få fornuftige igjen der inne- i kontrollpanelet la det link og info om de siste ukers hendelser vips jeg var solgt.

Gammel 06-07-10, 22:14   #16
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kom med Mayflower. Tror jeg er medlem nr 16.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-10, 22:43   #17
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hørte om stedet via kjente - dvs. jeg fikk en prikk på et annet forum.

Medlem 159 fra september 2006.

Gammel 06-07-10, 22:43   #18
MillyMollyMandy
Aktiv

MillyMollyMandy sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
MillyMollyMandy er litt kulMillyMollyMandy er litt kul
Standard

Jeg kom hit fra NM. Har annet nick der og har ikke vært aktiv på år, men en gang var jeg veldig aktiv der og med i fler barselklubber...Hadde annet nick

MillyMollyMandy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-10, 23:02   #19
Siwa
Bør lage seg en tittel selv

Siwa sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
Siwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populær
Standard

Fikk tips om det via kjente fra andre forum

Er forøvrig medlem nr 1998

storesøster 96
Siwa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 13:55   #20
Marlen
Superaktiv

Marlen sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Sunnhordland
Marlen er litt kul
Standard

Andre nett-venner skrytte av forumet så da måtte jeg inn og se

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:24.