Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Sports-BH

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-07-10, 20:47   #1
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.299
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sports-BH

Skal den skvise puppene sånn? Ikke inn mot kroppen, men mot hverandre? Jeg får jo en giga monsterpupp sånn midt på.

Jeg har ikke bestilt med for liten cup heller.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 20:56   #2
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.660
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sports-BH

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Skal den skvise puppene sånn? Ikke inn mot kroppen, men mot hverandre? Jeg får jo en giga monsterpupp sånn midt på.

Jeg har ikke bestilt med for liten cup heller.

Nei, en god sports-BH (eller alle BH-er for den saks skyld) skal IKKE gi uniboob. Jeg har alltid hatt et sports-BH problem, og trener fortsatt av og til i noen ti år gamle greier som gir uniboob ( steike, de må jeg se og bli kvitt) fordi de tross alt holder sakene på plass. Men stort sett bruker jeg diverse fra Bravissimo.com, de er helt supre. Hver pupp i hver sin cup og så lite dissing som jeg tror er mulig.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 21:32   #3
Myrull
i Morgentåkedalen
 
Myrull sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 547
Myrull er litt kulMyrull er litt kulMyrull er litt kul
Standard

Sv: Sports-BH

Nei, jeg blir fullstendig flatbrød av mine. Ikke det at det er så morsomt heller, men kanskje hakket bedre enn uniboob.

Myrull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 21:47   #4
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.299
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sports-BH

Shit, kanskje jeg må finne meg et annet merke, da. Denne var fra Swegmark eller noe sånt.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 22:19   #5
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.898
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sports-BH

Opprinnelig lagt inn av Myrull, her.

Nei, jeg blir fullstendig flatbrød av mine. Ikke det at det er så morsomt heller, men kanskje hakket bedre enn uniboob.

Det finnes også noen fine saker med formsydde cuper.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no