Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kan alle gå i ballerinasko?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-07-10, 09:19   #1
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kan alle gå i ballerinasko?

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Ballerinasko er det nærmaste eg kjem bruk og kast-sko, men dei er fine mens det vare. Og eg må seie at før eg las om dette på FP har eg ikkje tenkt før at eg med tjukke leggar ikkje bør ha det.

Er det forresten slik at alle flate sko blir kalla ballerinasko for tida?

Niks. De jeg viste bilde av over her er jo strengt tatt ikke ballerinasko, pga strikken. Men fasongen foran er jo ganske typisk ballerina likevel. Så jeg viste dem som et alternativ. De burde i alle fall klare å sitte på foten!

Og til det første der: for noe tøys!! Så klart man kan gå i ballerinasko uansett hvordan legger man har. Folk må bare komme over kompleksene sine. Selv styrte jeg lenge unna fordi jeg synes føttene mine er så lange, mens beina mine er tynne. Er det ikke det ene, så er det det andre.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-10, 09:21   #2
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Niks. De jeg viste bilde av over her er jo strengt tatt ikke ballerinasko, pga strikken. Men fasongen foran er jo ganske typisk ballerina likevel. Så jeg viste dem som et alternativ. De burde i alle fall klare å sitte på foten!

Og til det første der: for noe tøys!! Så klart man kan gå i ballerinasko uansett hvordan legger man har. Folk må bare komme over kompleksene sine. Selv styrte jeg lenge unna fordi jeg synes føttene mine er så lange, mens beina mine er tynne. Er det ikke det ene, så er det det andre.

Eg har som sagt ALDRI tenkt over det før det har vore skreve en del om det her inne; At jenter med kraftige bein bør ligge unna ballerina. Eg ser jo at eg får finare bein i høge hælar, men kjem ikkje til å slutte bruke ballerinaskoa mine.

Gammel 21-07-10, 09:23   #3
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og eg må seie at før eg las om dette på FP har eg ikkje tenkt før at eg med tjukke leggar ikkje bør ha det.

Jeg har også tykke legger. Hvorfor kan jeg ikke bruke ballerinasko?

Jeg har ballerinasko i dag. De har vært rådyre, men kjøpt på salg for 99 kroner. :økonomen slår til igjen:

Gammel 21-07-10, 09:24   #4
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg har også tykke legger. Hvorfor kan jeg ikke bruke ballerinasko?

Jeg har ballerinasko i dag. De har vært rådyre, men kjøpt på salg for 99 kroner. :økonomen slår til igjen:

Det er ikkje eg som meine det, Tjorven! Men det var skreve noko om det i en tråd her inne no denne veka. At en burde ligge unna. Sikkert i samme tråden der det sto at vi ikkje kunne ha smale jeans.

Gammel 21-07-10, 09:26   #5
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er ikkje eg som meine det, Tjorven! Men det var skreve noko om det i en tråd her inne no denne veka. At en burde ligge unna. Sikkert i samme tråden der det sto at vi ikkje kunne ha smale jeans.

Helst skal vi nok sitte hjemme slik at noen slapp å se oss, tenker jeg.

Leggene mine blir ikke noe tykkere av ballerinasko enn av andre sko. Hvis jeg skal ha vide bukser så ser jeg ut som jeg er en meter bred.

Jeg har en super klesdag i dag; ballerinasko, svarte tights til midt på leggen og verdens fineste kjole fra FinKlea .

Gammel 21-07-10, 09:28   #6
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Standard

Helst skal vi nok sitte hjemme slik at noen slapp å se oss, tenker jeg.

Leggene mine blir ikke noe tykkere av ballerinasko enn av andre sko. Hvis jeg skal ha vide bukser så ser jeg ut som jeg er en meter bred.

Jeg har en super klesdag i dag; ballerinasko, svarte tights til midt på leggen og verdens fineste kjole fra FinKlea .

Eg bruke heller ikkje vide bukser, men det var visst lett boot cut som var anbefalt.

Høres ut som du har en god klesdag! Kva klær er FinKlea forresten? Aldri hørt om.

Gammel 21-07-10, 10:54   #7
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1283
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åja, den tråden hvor alle plutselig leste de Kjipeste Ting mellom linjene som faktisk ikke sto der?

Jeg synes ballerinasko ser håpløse ut. På meg.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-10, 11:01   #8
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Standard

Om ballerinasko er håpløse avhenger vel i mye større grad av føttene enn av beina over.

Jeg har små og nette føtter, og ikke fullt så nette legger. Jeg synes ballerinasko er fint på meg.

Gammel 21-07-10, 11:04   #9
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Om ballerinasko er håpløse avhenger vel i mye større grad av føttene enn av beina over.

Jeg har små og nette føtter, og ikke fullt så nette legger. Jeg synes ballerinasko er fint på meg.

Ja, og jeg har ikke sagt noe annet heller.

Gammel 21-07-10, 11:05   #10
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Ja, og jeg har ikke sagt noe annet heller.

Og ikke har jeg beskyldt deg for det heller.

Gammel 21-07-10, 11:05   #11
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Å, kom igjen, 'a! Beskyld hverandre litt! Bare bittelitt...?

Gammel 21-07-10, 22:52   #12
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

På det meste har jeg hatt 5-6 par sko og støvletter på jobben.

Gammel 22-07-10, 08:55   #13
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Alle kan vel gå i ballerinasko. Det er synd at ikke alle sko kommer i 1/2 str. Jeg passer egentlig best i 37 1/2. Men 38 er for stort, og jeg hater sko som kipper. Da kjøper jeg heller 37 som er litt trang med en gang, men utvider seg etter litt bruk. Eller man kan få de blokket ut i skobutikken.

På jobb har jeg endel skiftesko. I skrivende stund er det 2 par støvletter, og 4 par sko i hylla her ser jeg.

Gammel 21-07-10, 21:59   #14
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes at folk som er tjukke, tynne, midt i mellom, og hva_som_helst kan gå med ballerinasko om de har lyst. Men JEG liker dem ikke. For JEG synes at de er for flate til å være gode å gå i, og for flate til å gi god holdning. De er en slags utendørs tøfler.

Dette er fine sko:

Ingen av disse er på mine føtter nå, dessverre, for bekkenløsningen tillater ikke noe moro, så jeg soper rundt i Scholl-sandaler og joggesko.

Gammel 21-07-10, 22:26   #15
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

De øverste Mim viste, så da både lekre og behagelige ut.

Gammel 21-07-10, 11:07   #16
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har akkurat passe store føtter og ikke så aller verst legger, men ballerinasko blir for flate for meg. De ser kanskje ok ut, men jeg får vondt i ryggen av å gå med de, dermed ender det opp med at jeg går med ballerinasko sånn ca 5 ganger i løpet av sommeren, og ca en time hver gang til jeg husker at jeg ikke liker det.

Gammel 21-07-10, 11:07   #17
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Tjorven sier at jeg er dum. Jeg er overbevist. :tolker hemningsløst:

Gammel 21-07-10, 11:08   #18
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Det er agurktid på FP.

Gammel 21-07-10, 11:10   #19
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Det er agurktid på FP.

Jeg sitter og venter på lunsjtid, ja.

Gammel 21-07-10, 11:12   #20
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Standard

Jeg synes at man ikke kan spise agurk hvis man har en litt kald hudtone. Det kan se veldig blekt ut i det agurkskivene føres opp mot ansiktet.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:21.