Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Har ikke vist frem min nye bil

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-07-10, 18:05   #21
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har ikke vist frem min nye bil

Gratulerer så mye med fine bilen.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 18:08   #22
United
På (opp?)tur
 
United sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 3.558
Blogginnlegg: 66
United er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har ikke vist frem min nye bil

Ikke BMW-fan egentlig, men kjørekomforten er helt utrolig. Gratulerer! Kos deg.

United er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 19:15   #23
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.887
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har ikke vist frem min nye bil

Går det an å ikkje vere BMW-fan? Kjæresten har nettopp fått sin nye 520 og eg elskar den! Min neste egen bil skal vere en 1-serie!

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 20:04   #24
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har ikke vist frem min nye bil

Opprinnelig lagt inn av Autofil, her.

Det var ikke jeg heller før jeg prøvekjørte en 5-serie mest for moroskyld. Vi skulle ha ny bil og vurderte Audi A6 avant, og da ymtet mannen frempå om at vi kanskje skulle vurdere 5-serie touring også. Jeg mumlet noe om at jeg ALDELES IKKE skulle ha noen BMW, men tuslet da avgårde for å låne med meg en hjem. Etter 2 minutter bak rattet i BMWen var Audien mildt sagt uaktuell. Den rakk ikke BMWen til knes engang. I etterkant har jeg utviklet et MEGET anstrengt forhold til VAG-biler og kommer aldri noensinne til å vurdere eller kjøpe noe slikt gjen.
Nå har vi to Volvoer og er meget fornøyd med dem, men jeg ser aldeles ikke bort fra at det blir BMW igjen en eller annen gang. Det er liksom noe med dem.

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Går det an å ikkje vere BMW-fan? Kjæresten har nettopp fått sin nye 520 og eg elskar den! Min neste egen bil skal vere en 1-serie!

Jeg er absolutt enig. Hatt flere fra VAG og det blir BMW heretter!

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 20:05   #25
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har ikke vist frem min nye bil

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Måtte inn og se igjen. Åh! Drømmebil!

Kan få bli med på tur vettu, prøvekjøre kan du også!

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 20:06   #26
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.887
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har ikke vist frem min nye bil

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Jeg er absolutt enig. Hatt flere fra VAG og det blir BMW heretter!

Eg har kjøpt bil med lommeboka denne gongen, men angre nesten på at eg ikkje plussa på litt til og fikk den eg ville. Men, får ta det neste runde.

Kos deg i ny bil!

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 20:38   #27
Babe
Palliasjonsnurse
 
Babe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.510
Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har ikke vist frem min nye bil

Lekker.

__________________
Babe - storesøs feb 1994 ♥, mellomsøs des 1996 ♥, lillesøs aug 2004 ♥ og lillebror des 2007 ♥
Babe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-10, 13:03   #28
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.351
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har ikke vist frem min nye bil

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Kan få bli med på tur vettu, prøvekjøre kan du også!


Ååååh!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-10, 13:28   #29
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.031
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har ikke vist frem min nye bil

Opprinnelig lagt inn av Autofil, her.

Det var ikke jeg heller før jeg prøvekjørte en 5-serie mest for moroskyld. Vi skulle ha ny bil og vurderte Audi A6 avant, og da ymtet mannen frempå om at vi kanskje skulle vurdere 5-serie touring også. Jeg mumlet noe om at jeg ALDELES IKKE skulle ha noen BMW, men tuslet da avgårde for å låne med meg en hjem. Etter 2 minutter bak rattet i BMWen var Audien mildt sagt uaktuell. Den rakk ikke BMWen til knes engang. I etterkant har jeg utviklet et MEGET anstrengt forhold til VAG-biler og kommer aldri noensinne til å vurdere eller kjøpe noe slikt gjen.
Nå har vi to Volvoer og er meget fornøyd med dem, men jeg ser aldeles ikke bort fra at det blir BMW igjen en eller annen gang. Det er liksom noe med dem.

Sånn var der med oss også! Jeg var helt overbevist om at det var Audi A6 stasjonsvogn vi skulle ha. Vi har en gammel Audi fra før og jeg ønsket en lignende bare større og nyere.
BMW var jeg veldig skeptisk til da jeg syntes dette merket var rånebilen over alle rånebiler og temmelig harry
Rochermannen har vel alltid villet hatt BMW foran Audi, så han overtalte meg til å bli med å ta en titt, samt en prøvetur. For det første synes jeg de så penere ut enn jeg hadde forestilt meg og etter å ha satt meg inni og tatt en prøvetur på 5 minutter var jeg helfrelst
Vi endte opp med å kjøpe den, til min og Rochermannens store lykke, og nå tror jeg ikke at vi vil eie noe annet bilmerke igjen. Det er noe helt, helt spesiellt med kjørecomforten og veigrepet. Motorene er fantastisk spreke (og vi har diesel og de er jo tregere enn bensin) og alt er bare helt perfekt!
Jeg savner firhjulstrekk på vår da, det har ikke vært noe problem med fremkommeligheten på vinterføret men med bakhjulsdriften er det lett å få "sleng" på bilen og det synes jeg er så skummelt Sambo vil ha X5 i fremtiden, men jeg tror jeg kunne klart meg med en 5serie touring med xd :enkel:

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-10, 13:31   #30
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har ikke vist frem min nye bil

Kjempefin bil! Og et stort pluss med en forhandler som yter så god service.

__________________
*
Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-10, 08:33   #31
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har ikke vist frem min nye bil

Kjempefin bil.
Vi byttet vår i en superfornuftig familiebil, men vi savner BMWén veldig.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-10, 09:03   #32
Macky
Flink jente
 
Macky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.303
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har ikke vist frem min nye bil

Lekker bil Gratulerer så mye

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-10, 01:13   #33
Abeline
Aktiv
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 102
Abeline har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Har ikke vist frem min nye bil

Skikkelig kul bil

Abeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-10, 01:24   #34
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har ikke vist frem min nye bil

Me like

Folk får si hva de vil, men BMW er de fineste bilene som ruller rundt på veiene! Vi vurderer sterkt å bytte ut VW Tiguanen vår i en av de nye X3 som kommer nå. Men vi får se.

Har pr i dag Tiguanen og en BMW 530 diesel M-sport. Jeg kjører mest Tiguan, men fy flate for en forskjell på de to. Tiguan er bare en bil, mens BMW`n er en BIL!!

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-10, 07:26   #35
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.718
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har ikke vist frem min nye bil

Grattis med ny fin bil.

Vi gikk fra 3 serie touring til 520 "vanlig" til X3 2l diesel og X3 bruker mindre på mila enn noen annen bil vi har hatt. Sprek er den også.

Jeg er nesten lei meg for at jeg er så fornøyd med X3'en at jeg ikke vil bytte den ut. Vi har både comfortpakke og sportsseter i X3 en, så vi sitter godt og høyt alt det der.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no