Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Douchebag

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-02-07, 22:08   #1
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Douchebag

Vet du hva dette er? Jeg ble påminnet dette da jeg så en film i går hvor en kalte en annen for douchebag.

Jeg forstår ikke helt prinsippet bak dette og hvertfall ikke at det lever i beste velgående over there.

Gammel 10-02-07, 22:19   #2
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Douchebag

Den forklaringen som kommer nærmest er vel fugleskremsel.
Har ikke no godt ord for det på norsk (som jeg vet om)
En person som er noe sløv.

Gammel 10-02-07, 22:20   #3
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

*beeeep*

Wrong answer.

Gammel 10-02-07, 22:23   #4
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Beskjed er formidlet videre til gubben, jeg spurte han.

Jeg for min del tenker drittsekk hver gang jeg hører ordet.
Men eller ser jeg vel litt på sammenhengen hvor det kommer fram i.
(kan ikke huske sist jeg hørte det i en film men)

Gammel 10-02-07, 22:24   #5
Hønni

Hønni sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Douche bag er en dings du skyller høna med.

Douchebag er da noe du kaller noen for å være riktig så utrivelig...

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-07, 22:25   #6
Hønni

Hønni sin avatar

Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da jeg bodde i USA var det en fantastisk reklame for intimspray.

Mor og datter vandrer i en blomstereng og har et nært øyeblikk.

"Mother, - do you douche?"

Gammel 10-02-07, 22:27   #7
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

For å ta Hønnis beskrivelse et steg videre, så er det altså en dings man bruker til å skylle INNI høna.

Gammel 10-02-07, 22:28   #8
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I USA er det helt vanlig med douche, en slags vaske/spyledings for underlivet.

Hønni, det hørtes ut som en sketsj fra Mad TV.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-07, 22:28   #9
Hønni

Hønni sin avatar

Standard

Spruter vann inn i høna er vel riktigere.

Eller rompa om du er spesielt interessert...

Gammel 10-02-07, 22:52   #10
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skal man oversette til noe som er i bruk (eller ihvertfall har vært i bruk før) i norsk dagligliv så måtte det være å oversette "Douchebag" med "Klysterballong" eller noe sånt. (Selv om det er en annen "åpning" så er det vel tilsvarende nedsettende...)

Husker min bestemor hadde en sånn i skapet på badet og da jeg som liten spurte hva det var så fikk jeg beskjed om at den ble brukt til å skylle ørene med.

Her er en definisjon:
douche bag noun
• a small syringe for douching the vagina, esp. as a contraceptive measure.
informal a loathsome or contemptible person (used as a term of abuse).

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-07, 22:53   #11
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så "Entourage" igår, og der kaller de hverandre "douchebag" i annenhver setning omtrent.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:09.