|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilket pålegg liker du best?Ost, bønnepostei, reker og majones, tunfisksalat, og peanøttsmør med syltetøy. Kjøttpålegg spiser jeg ikke. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilket pålegg liker du best?Jeg er veldig glad i egg på brødskiva, enten kokt, rørt eller stekt. Ellers er leverpostei med sylteagurk veldig godt. For tiden spiser jeg mye cottage cheese, enten med en dæsj syltetøy eller med cherrytomat og Provencekrydder.
|
|
|
#5 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jan 2008
![]() |
Sv: Hvilket pålegg liker du best?Er også periodespiser. Akkurat nå syns jeg roastbeef med remulade og sprøstekt løk er det beste. Ellers går det mye i ovnsbakt leverpostei. Er ikke noe glad i søtt pålegg. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Passiv
|
Sv: Hvilket pålegg liker du best?Jeg er også veldig glad i peanøttsmør, men det spiser jeg ikke lenger, siden det inneholder sukker. |
|
|
|
#9 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
Sv: Hvilket pålegg liker du best?Jeg spiser helst ost - Jarlsberg. Ca hver dag. Gjerne med epleskive på, eller gode tomater, paprika eller annen frukt/grønt. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
flisespikker
|
Sv: Hvilket pålegg liker du best?Det peanøttsmøret vi kjøper inneholder ikke sukker, og smaker veldig godt. Jeg foretrekker å ha litt syltetøy på. Cottage cheese eller rømme med godt syltetøy på er også godt. (Generelt foretrekker jeg syltetøy med litt sterk smak - gjerne solbær eller hjemmelaget rabarbrasyltetøy eller rørt tyttebær.) Røkt skinke med majones og ost. Leverpostei med agurk eller karse. Hjemmelaget tunfisksalat. Blåmuggost og pæreskiver. Avocado og blåmuggost.
|
|
|
#11 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvilket pålegg liker du best?Om eg har spekeskinke, ridderost og Nugatti Air i hus kan eg klare meg i månedsvis.
|
|
|
|
#12 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Sv: Hvilket pålegg liker du best?Norvegia redder jo ethvert brødmåltid....., spiser også litt smøreoster (philadelfia o.l, men kun på knekkebrød, på skive er det ikke noe godt). |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Strikker
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilket pålegg liker du best?Jeg er også periodespiser. I oppveksten bytta jeg på Norvegia og leverpostei, og det går det mye i enda. Spiser også noe kokt skinke, og så er jeg glad i egg.
|
|
|
#14 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Sv: Hvilket pålegg liker du best?Det går i perioder. Nå er det hamburgerrygg og gulost på samme skive/knekkebrød. Hamburgerryggen må ligge under gulosten.
|
|
|
#15 |
|
Come what may...
|
Sv: Hvilket pålegg liker du best?Strimlet Kalkunpålegg, smelta Mozerella ost. Det har jeg fått dilla på nå fortiden. Også så klart tomat må være med.
|
|
|
#18 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Hvilket pålegg liker du best?Fenalår og roastbiff står høyt på listen.
|
|
|
#19 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Hvilket pålegg liker du best?Periodespiser her også.
|
|
|
#20 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Hvilket pålegg liker du best?Makrell i tomat er en stayer. Tror det er fordi jeg ikke spiser det hver dag. Må jo tømme boksen når den først åpnes.
|
![]() |
|
|