Jeg var veldig glad for det da det ble desember.
Enhjørning
11k innlegg
Jeg satt i hele fjor sommer og strikket julegaver.
Fløyel skrev:30. november HVERT eneste år undrer en svett, heseblesende Fløyel hvorfor i hun ikke har startet å kjøpe julekalendergaver før?? Og hvert år lover hun seg "Neste år!! DA!! Da skal hun være flink!!" Har hun gjort det i år?? *Hvorfor kjøpte hun ikke MASSE med seg når vi var ute å reiste nå i sommer??*Julekalenderene MÅ jo bli dyre når man gjør alt i siste liten.
Men takk for påminnelsen! 1. delmål er nå å kjøpe 1 kaledergave i morgen allerede, og vi skriver kun 4. august 😀
era skrev:TAKK, med en juletråd så føler jeg i hvertfall at fødsel i medio nov ikke er så lenge til
era skrev:det er ikke ofte jeg er for medisinering før terapi, men av og til er det like greit....julevasking gøy!?! Mener du da man gråtende slenger grønnsåpe inn i krokene for at det i allefall skal lukte riktig ca halv fem om natta lille juleaften?
era skrev:det er ikke ofte jeg er for medisinering før terapi, men av og til er det like greit....julevasking gøy!?! Mener du da man gråtende slenger grønnsåpe inn i krokene for at det i allefall skal lukte riktig ca halv fem om natta lille juleaften?
Kråka skrev:Iset: jeg elsker også å vaske. Helt seriøst. Ingenting gir bedre ro enn shinet hus.
Logg inn for å svare i denne tråden.