|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Trenger litt medtenking - sammensetning av farger i strikketunikaJeg skal strikke denne til meg selv Sist redigert av m^2 : 06-08-10 kl 22:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger litt medtenking - sammensetning av farger i strikketunikahva skal du strikke?
![]() |
#5 |
maler
|
![]() Sv: Trenger litt medtenking - sammensetning av farger i strikketunikaDen lilla kan du vel blande med sort. Den grønne med... tja... rød? Nei det blir kanskje voldsomt. Jeg likte den lilla.
![]() |
#6 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Trenger litt medtenking - sammensetning av farger i strikketunikaLilla! Og lilla kid-silk, det finnes flere nyanser. Lillafargen i cotton viscose er fantastisk.
![]() |
#8 |
|
![]() Sv: Trenger litt medtenking - sammensetning av farger i strikketunikaDet heller vel mot den lilla ja |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() Sv: Trenger litt medtenking - sammensetning av farger i strikketunikaJeg tenkte øyeblikkelig lilla-toner da jeg så den.
![]() |
![]() |
#10 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Trenger litt medtenking - sammensetning av farger i strikketunikaLilla!!
![]() |
#11 |
litt gøy på håret
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger litt medtenking - sammensetning av farger i strikketunikaJeg er nesten ferdig med en lilla. Den har grå kidsilk i skjørtet, lilla cotton viscose og lilla kid silk i toppen sammen med lilla cotton viscose. Prøvde å ta bilde, men det er ufattelig vanskelig å få fram fargene ordentlig i halvmørket. Hvis du vil kan jeg prøve igjen i morgen.
![]() |
#12 |
maler
|
![]() Sv: Trenger litt medtenking - sammensetning av farger i strikketunikaSlaraffen, det hadde vært supert med bilder!
![]() |
#14 |
litt gøy på håret
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger litt medtenking - sammensetning av farger i strikketunikaOK. Skjørtet viser best fargen på gårsdagens bilde, toppen på bilde fra i dag. Grunnen til at skjørtet har grå kidsilk, er at jeg hadde fem grå nøster liggende fra i fjor ( og de koster 60,- per stykk...) samt at garndama ikke hadde lilla kidsilk. Grått ble så horribelt i toppen sammen med lilla cotton viscose at jeg gikk på jakt, og fant en lilla plumet som fungerte mye bedre. Hadde jeg funnet plumeten til å begynne med, hadde jeg sikkert brukt lilla i skjørtet også.
I am a Bear of Very Little Brain, and long words bother me. - A.A. Milne Sist redigert av slaraffen : 07-08-10 kl 11:29. Årsak: La til strikkeprøve |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Trenger litt medtenking - sammensetning av farger i strikketunikaDen var flott. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() Sv: Trenger litt medtenking - sammensetning av farger i strikketunikaSå var det bare å finne et sted hvor de selger garnet |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|