Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Hvem er drømmedama/mannen i kjendisverdenen?

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-08-10, 12:15   #1
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem er drømmedama/mannen i kjendisverdenen?

Opprinnelig lagt inn av Kaktus, her.

Nam, nam:

David Boreanaz

Hadde jeg kommet inn på badet og noe sånt (med det blikket, mangler bare trutmunn) lå i badekaret, hadde jeg løpt hylende ut.

Gammel 14-08-10, 18:54   #2
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Hadde jeg kommet inn på badet og noe sånt (med det blikket, mangler bare trutmunn) lå i badekaret, hadde jeg løpt hylende ut.

Det hadde definitivt ikke jeg. Kanskje han hadde løpt hylende ut?

Gammel 14-08-10, 10:02   #3
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Ja, han er en barnerumpe, men det er noe jeg finner sjarmerende og tiltrekkende ved han allikevel. Ellers skal der innrømmes at jeg langt heller ser på menn 40+ nå, i forhold til før.

Gammel 14-08-10, 10:22   #4
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

of course Må være den sprekeste 52 åringen jeg vet om.

Gammel 14-08-10, 11:49   #5
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

Ja, han er en barnerumpe, men det er noe jeg finner sjarmerende og tiltrekkende ved han allikevel. Ellers skal der innrømmes at jeg langt heller ser på menn 40+ nå, i forhold til før.

Jepp, jeg liker røffere og mer "bamsete" menn, men han der liker jeg også. Han er veldig sjarmerende!

Gammel 14-08-10, 11:57   #6
Brutus_
Bør lage seg en tittel selv

Brutus_ sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Brutus_ er populærBrutus_ er populærBrutus_ er populær
Standard

Gammel 14-08-10, 12:00   #7
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Brutus_, her.

Lurer på hvordan hun ser ut under all sminken.

Gammel 14-08-10, 12:02   #8
Brutus_

Brutus_ sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Brutus_ er populærBrutus_ er populærBrutus_ er populær
Standard

Ja, jeg er ganske naiv på det der. Får ta den spakla versjonen da

Gammel 14-08-10, 23:53   #9
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Ingen som har nevnt Matt Damon ennå?

Gammel 15-08-10, 21:38   #10
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Russel crowe - når han er fit...

Ergo: ikke bestandig...
Ellers er colin firth, johnny depp, bon jovi er helt klart også med på lista.

Gammel 14-08-10, 10:26   #11
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ah, Booth er fin ja.

For meg vil det nok for alltid være George Clooney. Jeg falt pladask da han spilte Falconer i "Søstre" og etter det har han hengt ved. Jeg elsker det gråspettede skjegget og håret. Jeg har rett og slett en hang til eldre menn.

Gammel 14-08-10, 12:14   #12
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Så mye ekle folk! Den eneste i denne tråden som får meg til å smile litt fjollete er Colin.

Mannen nektet faktisk å ha sjakett i bryllupet vårt etter at jeg spøkte med at han burde anlegge kinnskjegg, la håret vokse litt og farge det mørkt. Han ville ikke være Mr. Darcy gitt. Han er nå min Darcy likevel da.

Gammel 14-08-10, 12:15   #13
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Jeg vil ha Colin Firth.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-10, 16:06   #14
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Alexander Skarsgård er heit i Generation Kill også!

Gammel 14-08-10, 16:11   #15
Adele
In love with a fairytale

Adele sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Adele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Viggo Mortensen!

Adele er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-10, 16:20   #16
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Denne mannen står alltid høyt i kurs hos meg:

Gammel 14-08-10, 16:49   #17
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Cec, her.

Viggo Mortensen!

Ettersom jeg er godt i gang med kommenteringen allerede, kan jeg vel bare fortsette.

Viggoen er fin som Aragorn, men privat? Not so much.

Gammel 14-08-10, 22:22   #18
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Paul Wesley i The vampire diaries

Milo Ventimiglia i Heroes

Craig Olejnik

Gammel 14-08-10, 22:45   #19
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maiden, her.

Paul Wesley i The vampire diaries

Milo Ventimiglia i Heroes

Craig Olejnik

Ja her var det jammen noen kjekkinger

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-10, 18:10   #20
Albertine
Passiv

Standard

Jammen, skriv NAVN da vel! :må google, bare må google kjekkasene:

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:19.