Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Termokopper

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-10-10, 23:08   #1
Ciela
Erfaren

Medlem siden: Feb 2008
Ciela er populærCiela er populærCiela er populærCiela er populær
Standard

Sv: Termokopper

Jeg har ikke forsøkt kaffevarianten . Men barnekoppen er i allefall helt veske/sekk tett og holder godt drikke kald .

Den åpnes og lukkes med en knapp og er helt tett med en gang . Kan vaskes i maskin . Contigo kaffekoppen selges på bedre liv på majorstua , storo eller stømmen .

Ciela er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-10, 21:26   #2
konsulenten
Passiv

Standard

Endte opp med å kjøpe to Bodum kopper. De funker, de

Svar med sitat
Gammel 14-10-10, 21:33   #3
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har en kopp fra Invite. Den holder tett.

Gammel 15-10-10, 09:50   #4
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har denne fra Bodum:

Veldig god. Det er en presskanne så man kan lage fersk kaffe og ta med. (Tror den i stål (?) også har kommet med presskanne-lokk også nå.) Det fine med denne jeg har er at man kan lage eget motiv på den. Min har en fiiiin elefant!

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-10, 15:21   #5
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har stort sett alttid med meg en termokopp med te eller kaffe ut på lekeplassen i helgene. (Lillebror er så liten enda at han må ha følge med ut.)

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:39.