Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-08-10, 16:56   #1
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

OK, jeg tenker "gjenstand" når jeg gjør denne øvelsen, og en ting jeg ønsker meg er et par sånne:

Ååååå, de var utrolig fine.

Jeg vil ha en sånn i første omgang:

Gammel 29-08-10, 17:03   #2
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ønsker meg et stort hus med plass til alle som vil komme på besøk og stor spisestue så vi kan feire jul hjemme med både min familie og mannens familie på besøk. Og hushjelp, selvsagt. Og gartner.

Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-10, 20:49   #3
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Pelen: Røde Egget-stoler.

De er så vakre (jeg ønsker meg lilla), og for meg er de kjempegode å sitte i. Men de er 1) for små for mannen min og 2) helt utenfor det min mann syns er en grei sum å bruke på et møbel...

Gammel 31-08-10, 07:09   #4
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Pelen: Røde Egget-stoler.

De er så vakre (jeg ønsker meg lilla), og for meg er de kjempegode å sitte i. Men de er 1) for små for mannen min og 2) helt utenfor det min mann syns er en grei sum å bruke på et møbel...

Vi har kjøpt kopier fra Restoration Hardware. I brunt skinn. Kjempefine. Dog er de ikke supergode å sitte i (krakk hadde gjort seg...), men de er noen smykker av noen møbler, og jeg kan fint leve med at de er kopier.

Kostet 1300 dollares stykker, og det var en pris både mannen og jeg kunne leve med. Så nå var vi tv-sofa og tv på soverommet, slik at stolene får blomstre i stuen. Det sier litt om størrlsen på soverommet når vi har plass til 1,80 seng, en 1,50-madrass. En Ekorness 4-seter stresslessofa og diger tv, romaskin og fremdels har jeg plass til å rokke med ringen min.

Gammel 31-08-10, 09:49   #5
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har ombestemt meg. Jeg ønsker meg soverommet til Milfrid.

Gammel 31-08-10, 10:02   #6
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kitty Bastard, her.

Jeg har ombestemt meg. Jeg ønsker meg soverommet til Milfrid.

Tenkte akkurat det samme. Men dette er nok 'only in America'

Gammel 31-08-10, 14:52   #7
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Det sier litt om størrlsen på soverommet når vi har plass til 1,80 seng, en 1,50-madrass. En Ekorness 4-seter stresslessofa og diger tv, romaskin og fremdels har jeg plass til å rokke med ringen min.

Høres ut som dere har enda større soverom enn vi hadde. Amerikanske soverom (i hvert fall master bedrooms) er latterlig store, jeg tror vi brukte ca 30% av rommet med vår 1,80-seng, vugge og en liten reise-TV.

Gammel 31-08-10, 06:29   #8
Tåtti
klossemajor

Tåtti sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

En middagslur.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:32.