Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Vis meg din/dine favorittveske/-vesker

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-02-07, 12:22   #41
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvis meg din/dine favorittveske/-vesker

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.

Stellevesken min:

Å holy christ!!! Den er så lekker!!

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-07, 12:29   #42
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvis meg din/dine favoritt veske/vesker

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Jeg har joggesko og skjørt i dag. Det er pene, sorte joggesko med broderier og paljetter. De er fine til skjørt.

Ja,ikke misforstå, som jeg skrev, så har det litt med hvordan man setter sammen og hva slags joggesko selvfølgelig... Du høres fin ut!

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-07, 13:14   #43
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis meg din/dine favoritt veske/vesker

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Ja,ikke misforstå, som jeg skrev, så har det litt med hvordan man setter sammen og hva slags joggesko selvfølgelig... Du høres fin ut!

Neida, jeg skjønte hva du mente (bra hva?). Måtte bare si det likevel.

Nike air og bunad er jo ikke lekkert.


Jeg vil forresten gjerne se flere bilder av vesker.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-07, 13:19   #44
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvis meg din/dine favoritt veske/vesker

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Jeg vil forresten gjerne se flere bilder av vesker.

Egentlig er det to vesketråder som går nå.... Noen av oss har lagt inn veske-bilder på den andre tråden:


http://www.foreldreportalen.no/forum...ead.php?t=9578

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-07, 13:30   #45
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vis meg din/dine favorittveske/-vesker

Jeg kjenner at jeg har blitt veldig Coach-veske-fan etter å ha bodd litt nærme USA i det siste. Coach har så utrolig mange fine vesker. Det er grisedyre vesker, men fytti katta så lekre de er og.


Denne for eksempel....

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-07, 13:30   #46
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vis meg din/dine favorittveske/-vesker

Jeg ønsker meg en veske som har plass til en ringperm, men som også ser fin ut. Noen tips?

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-07, 13:33   #47
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg din/dine favorittveske/-vesker

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Jeg kjenner at jeg har blitt veldig Coach-veske-fan etter å ha bodd litt nærme USA i det siste. Coach har så utrolig mange fine vesker. Det er grisedyre vesker, men fytti katta så lekre de er og.


Denne for eksempel....

Den var fantastisk! Sånn en er det jeg leter etter, men hvis den er grisedyr så må jeg sikkert ha en litt rimeligere wannabe-variant. Jeg får meg ikke til å bruke tusener på tusener på en veske til meg selv.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-07, 14:09   #48
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vis meg din/dine favorittveske/-vesker

Dette er min favoritt for tiden:

Den er myyyyye finere IRL!


Ellers har jeg en helt enkel sort Prada-veske i det mykeste kalveskinn.

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-07, 15:06   #49
tutta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Vis meg din/dine favorittveske/-vesker

Lekker Canisa!

  Svar med sitat
Gammel 08-02-07, 15:46   #50
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vis meg din/dine favorittveske/-vesker

Denne har jeg i brun. Veldig kjekk, plass til både litt skift, en bleie eller to, eller matpakke + div.
Jeg har ikke så veldig sans for vesker med mye dingel-dangel. Det passer ikke til meg.

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx

Sist redigert av tiddelibom : 11-05-10 kl 10:08.
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-07, 18:44   #51
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvis meg din/dine favoritt veske/vesker

Opprinnelig lagt inn av tutta, her.

Unnskyld?? Finnes ikke noe harry over denne vesken med mindre den er fake da.
Liten,lekker og elegant og jeg slipper unødvendig stæsj jeg ikke trenger.


Jeg kan da synes Vera Larsen er, harry om jeg vil det.

Det finnes 1000 vesker i samme størrelse og som er like praktisk. Men det er Verta Larsen logoen som lokker. Det er harry. Ikke søttan om de klassiske veskene deres er så vakre at det er grunnen til at folk bruker dem. Det er symboleffekten av logoen som lokker noe annt kjøper jeg ikke.

Louis Vuitton har jo andre vesker også som ikke roper like høyt.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-07, 19:22   #52
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvis meg din/dine favoritt veske/vesker

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.


Louis Vuitton har jo andre vesker også som ikke roper like høyt.

Jeg skal love deg at for de som liker Louis Vuitton så er det kvalitet i kombinasjon med det tidløse designet som trekker.

Jeg er ikke spesielt LV-fan, ene og alene fordi det er blitt kopiert i stykker omtrent, men jeg har litt av et kjærlighetsforhold til Burberry, Mulberry, Guess og Coach. Det er ikke fordi de er dyre og oser rikdom eller noe, for jeg har ikke hverken økonomi eller behov for å vasse i mengder av merke-vesker, men jeg har de jeg har leeeeeeeeeeeenge og jeg er like glad i de i dag som da jeg kjøpte de. DET er kanskje litt av forskjellen med å kjøpe slike klassiske merker.... De er rett og slett tidløse.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-07, 19:25   #53
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vis meg din/dine favorittveske/-vesker

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Den var fantastisk! Sånn en er det jeg leter etter, men hvis den er grisedyr så må jeg sikkert ha en litt rimeligere wannabe-variant. Jeg får meg ikke til å bruke tusener på tusener på en veske til meg selv.

På hjemmesiden til Coach koster den 398 dollar.... Det er dyrt ja, men den er så fin at den nesten er verdt det, og verdt å spare til. Jeg så den i forrige uke... den er rett og slett fantastisk, og den blir sikkert bare finere og finere jo lenger man bruker den.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-07, 22:26   #54
tutta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvis meg din/dine favoritt veske/vesker

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Jeg kan da synes Vera Larsen er, harry om jeg vil det.

Det finnes 1000 vesker i samme størrelse og som er like praktisk. Men det er Verta Larsen logoen som lokker. Det er harry. Ikke søttan om de klassiske veskene deres er så vakre at det er grunnen til at folk bruker dem. Det er symboleffekten av logoen som lokker noe annt kjøper jeg ikke.

Louis Vuitton har jo andre vesker også som ikke roper like høyt.

Jeg kjøper ikke Louis Vuitton vesker fordi jeg ønsker å bli sett!Eller pga logoen.

Jeg synes veskene er lekre,tidløse og elegante Trenger ikke kjøre alle mennnesker over en kam Maz

Men smaken som baken og godt er det!!

  Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 08:33   #55
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg din/dine favorittveske/-vesker

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

På hjemmesiden til Coach koster den 398 dollar.... Det er dyrt ja, men den er så fin at den nesten er verdt det, og verdt å spare til. Jeg så den i forrige uke... den er rett og slett fantastisk, og den blir sikkert bare finere og finere jo lenger man bruker den.

Vet du om de selges i Norge? Jeg kunne kanskje unne meg noe skikkelig dyrt og fint jeg som snart blir 30. Den var så fin at jeg drømmer litt om den.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-07, 10:44   #56
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg din/dine favorittveske/-vesker

Akkurat nå er det denne..

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-07, 13:46   #57
BeeKey
Sniktitter
 
BeeKey sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Ved siden av den JÆVLA naboen.
Innlegg: 12
BeeKey har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Vis meg din/dine favorittveske/-vesker

Her går det i stellevesker fremdeles.
Tar den til og med med meg på jobb siden jeg ikke gidder plukke ut mine saker for å legge de i en ny veske.

Da er det denne jeg liker best ja!

BeeKey er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-07, 19:34   #58
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vis meg din/dine favorittveske/-vesker

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Vet du om de selges i Norge? Jeg kunne kanskje unne meg noe skikkelig dyrt og fint jeg som snart blir 30. Den var så fin at jeg drømmer litt om den.

Nei, de selges ikke i Norge. www.coach.com sender bare innen USA. På Ebay kanskje?

Jeg fant imidlertid en side hvor du kan finne hvor de selger Coach, og kanskje noen av de stedene sender til Norge?

http://shoes.about.com/od/designer_s...gs/p/coach.htm

Selvfølgelig fortjener du en flott Coach-veske når du blir 30!!

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no