Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvor lenge varer en tynnstrømpebukse?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-08-10, 08:33   #21
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.497
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor lenge varer en tynnstrømpebukse?

Wolford har egen butikk i Grensen! Ellers får du dem i strømpeavdelingen på Glasmagasinet og Steen & Strøm.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-10, 08:34   #22
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvor lenge varer en tynnstrømpebukse?

Sisi har de beste strømpebuksene. De varer lenge.

  Svar med sitat
Gammel 22-08-10, 08:58   #23
nicomama
Superaktiv
 
nicomama sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 345
nicomama er litt kul
Standard

Sv: Hvor lenge varer en tynnstrømpebukse?

Hater de derre tynne strømpebuksene.. Må jeg gå med de så må jeg, men de rakner etter maks en time. Dessuten blir det stort sett knestrømper, hater når strømpisen siger ned på rævva (sorry ordbruken)

Den som finner opp raknefrie strømpebukser skal få en blomsterbukett av meg.

nicomama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-10, 09:00   #24
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvor lenge varer en tynnstrømpebukse?

Jeg bruker som regel 40 eller 50 den, de varer til de får hull på tåa.

15 og 20 den varer til jeg er fremme på jobb hvis jeg er heldig, men som regel tar de kvelden lenge før det.

Jeg bruker Pierre Robert fordi de er de eneste som er lange nok i beina.

  Svar med sitat
Gammel 22-08-10, 10:21   #25
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor lenge varer en tynnstrømpebukse?

Bruker som oftest Wolford. De holder lenge.
Et tips jeg fikk en gang er å skylle de opp før bruk i balmsam. Da blir de mykere og holder lenger.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-10, 10:38   #26
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor lenge varer en tynnstrømpebukse?

Bruker det ofte, og noen ganger varer de en del ganger, mens andre ganger setter jeg meg fast i noe og de ryker.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-10, 10:46   #27
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.493
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor lenge varer en tynnstrømpebukse?

Wolford, ja. Svinedyre men bedre enn alt annet. Saanne kjöper jeg to-tre par av i julebordsesongen og föler meg kjempefin og sikker paa at det skal holde. Resten av aaret blir det helst bare legger eller billigströmper fra supermarkedet til nöd.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-10, 10:50   #28
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.704
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor lenge varer en tynnstrømpebukse?

Veronal: Du spør om pris: Jeg vil si 200 for de billigste, kanskje? (Vet jeg har et par som kostet 259 kroner - ganske vanlige med litt mønster)

På nettsidene finner du noen som koster over 1000 kroner altså.

http://www.wolfordshop.co.uk/Tights/...4959/cl2/vt01/

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-10, 11:04   #29
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor lenge varer en tynnstrømpebukse?

Litt gammel test: http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=101500

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-10, 11:12   #30
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor lenge varer en tynnstrømpebukse?

Jeg liker veldig godt disse fra Lindex.




Og disse om jeg skal ha en tykkere type:

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-10, 11:20   #31
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor lenge varer en tynnstrømpebukse?

Sjeldent mer en to gangers bruk. Bortsett fra de jeg kjøpte på Marks & Spencer i England for mange år siden - de var utrolig holdbare. Jeg kan ikke fordra tynne strømpebukser. Jeg er lang og brei, og det er vanskelig å finne noen som er store nok. Pierre Roberts sine er greie, men jeg må stadig vekk gi bort nye strømpebukser fordi de er for små i forhold til det størrelsen lover.

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-10, 19:10   #32
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor lenge varer en tynnstrømpebukse?

Kjøpte noen tynne "hold in" stømpebukser på H&M, men dem laget bare skikkelige buler!!! glattet ikke jevnt ut, fikk en kjempebulk ved lårene som jeg ellers ikker har! Så styr unna dem...

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-10, 19:11   #33
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.879
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor lenge varer en tynnstrømpebukse?

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Jeg har oppdaget Wolford og er big fan. De er dyre, men veldig holdbare og bra.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-10, 19:24   #34
Anuk
Bør lage seg en tittel selv
 
Anuk sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.946
Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor lenge varer en tynnstrømpebukse?

Ha aldri opplevd at de vare noe særlig lenger enn en gang... Så derfor gidder jeg ikke kjøpe dyrt.

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no