Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvorfor er det stygge kvinner som gjør sånt? (VG)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-02-07, 15:36   #81
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor er det stygge kvinner som gjør sånt? (VG)

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Ja jeg vet at de er der for en (god) grunn, men man ser allikevel ut som et maltraktert lik i speilet.

Det gjør jeg av den vanlige belysningen på toalett, mye verre. Når det er sånn blått lys ser jeg meg sjelden i speilet. Da er jeg så opptatt med å prøve å finne blodårene mine (noe jeg vanligvis gjør) så jeg har aldri helt skjønt poenget med det lyset.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 15:56   #82
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.864
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor er det stygge kvinner som gjør sånt? (VG)

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Jeg leste noe en gang om at man var selv ansvarlig for sitt utseende etter fyllte -husker ikke om det var 30 eller 40. I allefall, så har det med at hva vi tenker på, hvordan vi spiser, hva vi føler, osv setter sine spor etterhvert. Og det er vel årsaken til at endel av disse som var så pene som unge og har levd et utsvevende liv ikke alltid er så flotte lengre på reunion etter 20 år. Mens andre igjen blir vakrere med årene.

Jeg har i hvert fall påstått tidligere at er du vakker som 20-åring har du vært heldig. Er du vakker som 40-åring har du vært flink.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 16:12   #83
Nabbe
Skrekkøgle
 
Nabbe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.534
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvorfor er det stygge kvinner som gjør sånt? (VG)

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

De der narkolysene de har på noen offentlige toalett er helt grusomme. Første gangen jeg så meg i speilet på et slikt rom, trodde jeg at jeg var død.

Jeg blir bare kvalm av de. Og er jeg kvalm, er jeg støgg.

Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 18:29   #84
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvorfor er det stygge kvinner som gjør sånt? (VG)

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Det var en veldig overbevisende endring, ja. Men der er det jo heller ikke bare snakk om at hun ikke "kommer til sin rett" på bilde to, der er det profesjonelle makeup-artister (pluss hennes eget talent) som går inn for å få henne til å se både styggere og galere ut, i tillegg til at hun la på seg 10-15 kilo for å spille rollen (og la de ikke også inn noe i kinnene hennes for å endre ansiktsformen, tro?).

...Ja, og nettopp derfor skrev jeg kanskje at det er sinnstilstanden til vedkommende som gjør at hun ser gal ut... for når hun er "vanlig" så steller hun seg såpass at hun ser ut som folk og pen og ryddig, men på bilde 2 ser hun bare gal ut (og ingen har vært inne og gjort henne styggere enn vanlig, hverken makeupartister eller frisører) Konklusjon: Hun ser gal ut fordi hun er gal i øyeblikket (bilde 2)

Steller man Charlize Theron til de ugjenkjennelige så ser hun også gal ut, selv om det naturlige medfødte utgangspunktet hennes er ganske så bra vil jeg si, og Charlize Theron ER ikke gal, men er sminket gal.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 18:47   #85
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvorfor er det stygge kvinner som gjør sånt? (VG)

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Jeg synes vel i grunnen at hun her ser skikkelig creepy ut jeg. Vel har hun glatte veldformede trekk, men det er noe med det stive ansiktet og blikket hun alltid har på bilder som gjør at jeg grøsser.
.

Creepy ja, men dog pent creepy....Kanskje hun også er en morder eller babystjeler.




Hun så ikke så creepy før modellkarrieren henns skjøt skikkelig fart:

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 18:51   #86
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvorfor er det stygge kvinner som gjør sånt?

Opprinnelig lagt inn av kie, her.

På den annen side; det er jo forsket på og konkludert med at verden generelt sett behandler de "vakre" bedre. Allerede fra de er små barn møter de vennlige smil på bussen og en positiv tone fra voksne. De appellerer ofte til andres velvilje og deres verdensbilde må da også bli noe preget av dette.

Et barn som er mindre pent, kanskje har en stemme som skjærer gjennom marg og bein osv. vil kanskje oppleve en mye hardere verden og mye mer avvisning etc.

Om man allikevel er disponert for "galskap", så kan - KAN - det å ha blitt møtt på en veldig negativ måte og ha utviklet et fiendtlig verdensbilde kanskje gjøre sitt til å fyre oppunder den antisosiale atferden? Jeg vet ikke. Men sånn sett kan kanskje utseendet ha noe å si. Men ikke alene.

Det ble mye forbehold her. Jeg må innrømme at jeg ikke er helt sikker i min sak, men tenker litt høyt.

Akkurat det du sier her tenkte jeg og.

Det er jo bevist, etter hva jeg har skjønt, at vi behandler folk etter utseende. Jeg har også lest at lange mennesker har høyere status enn lave mennesker. Det er masse fordommer mot fete mennesker osv.....
Vi blir jo gjerne "møtt" i forhold til hva slags holdninger mennesker har mot deg ut i fra utseende, kroppspråk, muntlig språk... osv. Når jeg fortsatt snakket nordnorsk så møtte jeg en del fordommer fra østlendingene... f.eks.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 19:08   #87
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor er det stygge kvinner som gjør sånt? (VG)

Vel Elin, jeg kan ikke si hun utstråler noe videre skjønnhet der heller.

Pent er ikke pent når utstrålingen er stygg.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 19:09   #88
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvorfor er det stygge kvinner som gjør sånt? (VG)

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Vel Elin, jeg kan ikke si hun utstråler noe videre skjønnhet der heller.

Pent er ikke pent når utstrålingen er stygg.

Ja, skjønnheten skal komme innenfra.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 19:18   #89
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvorfor er det stygge kvinner som gjør sånt? (VG)

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

Ja, skjønnheten skal komme innenfra.


Jada, vel og bra det, og jeg er selvfølgelig enig i det, og man kan gjøre det beste ut av det utgangspunktet man har! og hvem vet, kanskje Melania Trump er skjønn innvendig også

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 19:21   #90
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvorfor er det stygge kvinner som gjør sånt? (VG)

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Vel Elin, jeg kan ikke si hun utstråler noe videre skjønnhet der heller.

Pent er ikke pent når utstrålingen er stygg.

Nei, alt er jo øyet som ser.... Jeg synes heller ikke hun er smellvakker, for jeg er Charlize Theron og Catherine Zeta Jones-fan hva gjelder akkurat det, men jeg kan ikke si at hun er stygg, selv om hun ikke utstråler noe som helst karismatisk. Det samme tenker jeg faktisk om Mette-Marit. Hun er pen, men ikke karismatisk (subjektiv mening)

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 19:22   #91
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor er det stygge kvinner som gjør sånt? (VG)

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

Ja, skjønnheten skal komme innenfra.

Det er bare noe stygge mennesker sier.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 19:33   #92
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor er det stygge kvinner som gjør sånt? (VG)

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Det er bare noe stygge mennesker sier.

Jeg sier det ikke. *opplyst*

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 20:07   #93
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvorfor er det stygge kvinner som gjør sånt? (VG)

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Jada, vel og bra det, og jeg er selvfølgelig enig i det, og man kan gjøre det beste ut av det utgangspunktet man har! og hvem vet, kanskje Melania Trump er skjønn innvendig også

Glemte visst å skrive at innlegget var ment ironisk

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 20:10   #94
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor er det stygge kvinner som gjør sånt? (VG)

Eller så behersker du det ikke.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 20:24   #95
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvorfor er det stygge kvinner som gjør sånt? (VG)

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

Glemte visst å skrive at innlegget var ment ironisk

Og nå har du skrevet noe sarkastisk. :Peker på uttrykksikonet du har brukt:

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 20:28   #96
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvorfor er det stygge kvinner som gjør sånt?

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Jeg tror ikke dette er en hypotese som holder vann, akkurat. Og minus frisyre, dystert uttrykk, dobbelthake-kameravinkel og fengselsdress tror jeg denne damen er helt gjennomsnittlig pen. Det handler nok mer om hva som er inni hodet enn om hva som er utenpå.

Eller snu på det ta en gjennomsnittlig person, ja selv en pen en og plasser dem i den settingen og se hvordan de ser ut.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 20:32   #97
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvorfor er det stygge kvinner som gjør sånt? (VG)

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Og nå har du skrevet noe sarkastisk. :Peker på uttrykksikonet du har brukt:

Ha ha ha.......... Jeg tenker den som ettertenksom, men den heter sarkastisk ja Jeg mente ettertenksom

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 20:56   #98
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.885
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvorfor er det stygge kvinner som gjør sånt? (VG)

Fru Trump minner meg om den damen som har operert seg for å likne mest mulig på en katt.

Bokormen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 21:22   #99
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvorfor er det stygge kvinner som gjør sånt? (VG)

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Fru Trump minner meg om den damen som har operert seg for å likne mest mulig på en katt.

Sitat:

Jocelyn Wildenstein (58) har brukt rundt 30 millioner kroner på plastikk-kirugi.

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 21:25   #100
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor er det stygge kvinner som gjør sånt? (VG)

Hun må ha brukt en vanvittig stygg katt som mal.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no