Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Økologisk og diettmat

[Lavkarbo] Kontrollert sprekk (dvs. fest)

Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-09-10, 18:37   #1
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

[Lavkarbo] Kontrollert sprekk (dvs. fest)

Jeg skal på fest i morgen - en fest jeg har gledet meg til lenge, barn og mann skal reise bort, og jeg kan faktisk tillate meg å være litt slakk på søndag. Og jeg tenker at jeg skal la diett være diett og bare kose meg.

Men så slo det meg at jeg jo har lest at folk som går på lavkarbodiett kjenner seg dårlige når de får i seg karbohydrater. Risikerer jeg å få ødelagt festen hvis jeg tar meg en øl eller fire og spiser hvitt brød og potetgull?

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-10, 20:15   #2
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.878
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: [Lavkarbo] Kontrollert sprekk (dvs. fest)

Jeg kastet opp etter to pizzastykker en gang, men da var jeg i ketose i utganspunktet. Resten av kvelden var jeg kvalm og utslitt.

Bokormen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-09-10, 20:36   #3
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.244
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: [Lavkarbo] Kontrollert sprekk (dvs. fest)

Min erfaring: dropp pottis og hvitt brød. En øl går fint, fem får du vondt i magen av. Vin går fint. Spis før du drar på fest! Og kos deg og nyt!

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-10, 20:41   #4
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: [Lavkarbo] Kontrollert sprekk (dvs. fest)

Jeg er jo ikke i ketolyse, så det blir forhåpentligvis ikke så galt at jeg kommer til å kaste opp, men jeg får forsøke å holde meg til vin. Det blir koldtbord, så da er det jo sikkert en del karbofrie alternativer. Kanskje jeg må ta en lavkarboøl i kveld og teste effekten ...

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-10, 20:46   #5
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.097
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: [Lavkarbo] Kontrollert sprekk (dvs. fest)

Jeg ville gått for vin, med øl for du lite valuta for penga- dvs. du får i deg mengder karbo i kun 1 øl. Med alkohol i kroppen stopper fettforbrenningen opp, kroppen vil forbrenne alkoholen før noe annet. Med det sagt, kos deg masse og nyyyyt frihelg.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-10, 21:05   #6
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: [Lavkarbo] Kontrollert sprekk (dvs. fest)

Betyr det at et glass vin om kvelden gjør at jeg ikke forbrenner noe fett før det er ute av kroppen? Skjønner i så fall at jeg må revurdere det glasset jeg pleier å ta om kvelden. Æsj.

Takk for nyttig info - godt å ha FP til å holde meg litt i ørene.

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no