Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Stor forskjell på billige og dyrere flyselskap?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-09-10, 15:04   #161
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Stor forskjell på billige og dyrere flyselskap?

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Du svarte kanskje på quoten til Elin, men innholdet i innlegget ditt besvarte spørsmålet jeg stilte. Innlegget jeg nå quoter bekrefter jo også det.

Javel, la gå. Da er jeg opplagt villig til å bruke mine penger på en organsisasjon som ikke er villige til å la de ansatte organsiere seg.

Da tillater jeg meg å spørre deg om et spørsmål;

Kjøper du utelukkende kaffe, te og andre produkter som er Fairtrademerket?

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-10, 15:09   #162
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Stor forskjell på billige og dyrere flyselskap?

Opprinnelig lagt inn av star, her.

For noen er nok valget å få jobbe med det de har lyst til eller å ikke jobbe med det i det hele tatt.

Og for meg og mange andre, så kan akkurat det samme spørsmålet stilles i reisesammenheng;

Reise eller bli hjemme?

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-10, 15:12   #163
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.322
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stor forskjell på billige og dyrere flyselskap?

Ingen grunn til å fly i strupen på meg, Fruktflua. Jeg konstaterte bare at skriver at du har tatt et valg om å tåle at dine penger brukes for å opprettholde et system som bl.a. ikke tillater at de ansatte organiserer seg.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-10, 15:14   #164
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Stor forskjell på billige og dyrere flyselskap?

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Ingen grunn til å fly i strupen på meg, Fruktflua. Jeg konstaterte bare at skriver at du har tatt et valg om å tåle at dine penger brukes for å opprettholde et system som bl.a. ikke tillater at de ansatte organiserer seg.

Her er det ingen om flyr i noens struper. Vi diskuterer Ryanair, og du svarte ikke på mitt spørsmål.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-10, 15:15   #165
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.322
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stor forskjell på billige og dyrere flyselskap?

Jeg velger stort sett alltid fairtradeprodukter der de er tilgjengelige, ja. Hva er poenget ditt?

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-10, 15:21   #166
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Stor forskjell på billige og dyrere flyselskap?

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Jeg velger stort sett alltid fairtradeprodukter der de er tilgjengelige, ja. Hva er poenget ditt?

Poenget er da opplagt?

Ved noen anledninger benytter jeg meg av Ryanair, og velger da å bruke noen av pengene mine på å finansiere et selskap som ikke tillater at de ansatte organiserer seg. Og noen ganger velger jeg å reise med SAS, BA, KLM, og andre flyselskaper som har bedre rykte enn Ryanair. Det kommer helt ann på hvor jeg skal.

Og du velger Fairtradeprodukter (stort sett) hvis de er tilgjengelige. Og hvis du ikke gjør det, så er det sikkert fordi det passer seg best for deg der og da. Jeg tipper at du ikke har større skrupler med å velge et ikke- Fairtrademerket produkt av akkurat samme årsak som at jeg velger Ryanair i noen tilfeller.

Prinsippet blir noe av det samme.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-10, 15:27   #167
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.036
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Stor forskjell på billige og dyrere flyselskap?

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Og for meg og mange andre, så kan akkurat det samme spørsmålet stilles i reisesammenheng;

Reise eller bli hjemme?

Som du ser av den andre tråden, blir hjemme.

Men jeg har heller ikke snakket negativt om de som flyr med RyanAir heller, bare sagt at jeg aldri kommer til å gjøre det (og da av litt andre grunner enn nevnt her).
Men det ble stilt spm om hvorfor de har folk som jobber for dem.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-09-10, 15:28   #168
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.322
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stor forskjell på billige og dyrere flyselskap?

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua

Poenget er da opplagt?

Ved noen anledninger benytter jeg meg av Ryanair, og velger da å bruke noen av pengene mine på å finansiere et selskap som ikke tillater at de ansatte organiserer seg. Og noen ganger velger jeg å reise med SAS, BA, KLM, og andre flyselskaper som har bedre rykte enn Ryanair. Det kommer helt ann på hvor jeg skal.

Og du velger Fairtradeprodukter (stort sett) hvis de er tilgjengelige. Og hvis du ikke gjør det, så er det sikkert fordi det passer seg best for deg der og da. Jeg tipper at du ikke har større skrupler med å velge et ikke- Fairtrademerket produkt av akkurat samme årsak som at jeg velger Ryanair i noen tilfeller.

Prinsippet blir noe av det samme.

Hensikten din var altså å bevise at jeg også har svin på skogen. Selv om jeg faktisk ikke har kritisert deg for å velge Ryanair.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-10, 15:32   #169
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Stor forskjell på billige og dyrere flyselskap?

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Poenget ditt var altså å bevise at jeg også har svin på skogen. Selv om jeg faktisk ikke har kritisert deg for å velge Ryanair.

Poenget mitt er at du faktisk quotet et svar jeg svarte Elin på, og jeg tok det som en insinuasjon på at jeg ikke handler etisk når jeg velger å fly med Ryanair. I mitt hode blir det kritikk.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-10, 15:44   #170
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.322
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stor forskjell på billige og dyrere flyselskap?

Javel.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-10, 15:45   #171
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Stor forskjell på billige og dyrere flyselskap?

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Men kan du tåle at dine penger brukes for å opprettholde et system som bl.a. ikke tillater at de ansatte organiserer seg?

Jeg er langt mer tilbøyelig til å prioritere dette som en viktig sak, ja. Men nå er faktisk ikke Ryanair imot at folk organiserer seg da. De holder de lokale forhandlingene mot hver enkelt arbeidstaker. Det er faktisk noe annet - det er nemlig sånn jeg har det på min jobb også.

  Svar med sitat
Gammel 04-09-10, 15:48   #172
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Stor forskjell på billige og dyrere flyselskap?

Forøvrig er jeg ikke verdensmester i etikk på andre områder heller. Jeg kjøper etiske bananer, men ikke hvis de er halvråtne. Jeg betaler gjerne med for et fairtradeprodukt, men ikke det nidobbelte (som regel). Jeg kan gjerne slå et slag for fagforeninger men jeg er faktisk ikke det minste opptatt av å sjekke ståa på organisasjonssiden til feks de som syr klærne mine, lager bilen min - eller flyr flyet mitt.

  Svar med sitat
Gammel 04-09-10, 18:38   #173
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Stor forskjell på billige og dyrere flyselskap?

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Men nå er faktisk ikke Ryanair imot at folk organiserer seg da. De holder de lokale forhandlingene mot hver enkelt arbeidstaker. Det er faktisk noe annet - det er nemlig sånn jeg har det på min jobb også.

Jo, de er i mot det. De forhandler ikke med ansatte som er fagorganisert. De forhandler ikke med ansatte som IKKE er fagorganisert heller for den saks skyld, men noe må de jo svare når pressen spør... Bl.a.ble en gruppe italienske Ryanair-ansatte sparket når de forsøkte å organisere seg. Den saken pågår fortsatt. Begrunnelsen for oppsigelsen fra Ryanair var selvsagt ikke at de ville organisere seg, bare så det er sagt...

Ansatte og tillitsvalgte i Parat/YS får ikke bruke Ryanair

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-10, 18:41   #174
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Stor forskjell på billige og dyrere flyselskap?

Opprinnelig lagt inn av Ryanair i linken

Det er rent tøys at vi fryser ut folk som organiserer seg. I Ryanair kan folk organisere seg så mye de vil, men vi forhandler ikke med organisasjonene. Det skjer alltid direkte med den enkelte ansatte.”

De sier at folk kan organisere seg, men at Ryanair ikke forhandler med organisasjonen. Det er det som faktisk står her. Noen sak om oppsigelser kjenner jeg ikke til, og det står heller ikke i denne linken. Har du link til dette?

  Svar med sitat
Gammel 04-09-10, 18:52   #175
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Stor forskjell på billige og dyrere flyselskap?

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg kan gjerne slå et slag for fagforeninger men jeg er faktisk ikke det minste opptatt av å sjekke ståa på organisasjonssiden til feks de som syr klærne mine, lager bilen min - eller flyr flyet mitt.

Greit nok. Det er bare èn brikke som Ryanair fortjener kritikk for. Snuskete og ulovlig markedsføring, dårlig oppfølging etter irregulære hendelser overfor passasjerer, korrupsjon i fht. avtaler på småflyplasser osv. er andre. Det går greit å fly Ryanair så lenge alt går greit, for å si det enkelt. Når man ikke har forsinkelser, Når man faktisk får bagasjen sin og når man har betalt alle skjulte tillegg og skatter og avgifter.

Det er en grunn til at det er billig. Det er fordi det ikke skal koste Ryanair noenting de gangene det skjærer seg. Har man ikke betalt for en tjeneste så får man den heller ikke. Sånn sett har ikke Ryanair-passasjerer noen grunn til å klage når de ikke får bagasjen sin, når de blir forsinket, når Ryanair plutselig bestemmer seg for at akkurat i dag har vi faktisk ikke lyst til å fly til Rygge for å hente en gjeng nordmenn som skulle vært i Spania....

Hvor billig kan det bli før man setter spørsmål ved essensielle punkter som f.eks. flysikkerhet? Tror man at Ryanair gjør vedlikehold på sine fly i Irland? Nei. Der er det for dyrt, og regelverket er for komplisert for Ryanair selvsagt.

Eller hva med det siste utspillet fra O'Leary om at man bare trenger 1 pilot i cockpit...? Hvordan kan man ta et flyselskap seriøst, hvor direktøren har så til de grader liten kunnskap om flygning at man kan foreslå noe slikt tåperi?

Jeg er livredd selskaper som Ryanair. De leker med folk. De undergraver sine ansatte og sine passasjerer og de utnytter de svake punktene til folk.
Styggedom.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-10, 19:06   #176
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Stor forskjell på billige og dyrere flyselskap?

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

De sier at folk kan organisere seg, men at Ryanair ikke forhandler med organisasjonen. Det er det som faktisk står her. Noen sak om oppsigelser kjenner jeg ikke til, og det står heller ikke i denne linken. Har du link til dette?

Ryanair kan si akkurat hva de vil til pressen, men hva de praktiserer internt i selskapet er noe helt annet.
Litt lett googling førte bl.a. til disse treffene:

http://www.itfglobal.org/campaigns/fitcisl.cfm

http://www.itfglobal.org/campaigns/flightsafety.cfm

http://www.independent.ie/national-n...ste-99676.html

http://www.ryanaircampaign.org/

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-10, 19:14   #177
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Stor forskjell på billige og dyrere flyselskap?

Jeg er klar over at servicenivået til Ryanair er elendig, altså. Det bare spiller ikke all verdens rolle for meg de gangene jeg flyr med dem. Jeg er faktisk ikke villig til å betale fullt så mye for service som prisforskjellen blir opp til SAS. Men sist jeg fløy Ryan som et eksempel - til London med kun håndbagasje. Det er grenser for hvor innmari mye de kan klare å føkke det til for meg. I verste fall går ikke flyet i det hele tatt. Ok. Da kan jeg ta inn på hotell og fly dagen etter og fremdeles spare penger kontra å fly med SAS.

Og for ordens skyld - jeg følte at jeg faktisk fikk utmerket service. Jeg fikk komme med flyet enda jeg kom til gate tre minutter før avgang.

  Svar med sitat
Gammel 04-09-10, 19:23   #178
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Stor forskjell på billige og dyrere flyselskap?

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

I verste fall går ikke flyet i det hele tatt. Ok. Da kan jeg ta inn på hotell og fly dagen etter og fremdeles spare penger kontra å fly med SAS.
.

Neppe. Om Ryanair flyr dagen etter, så er nemlig ikke billetten din fra Ryanair fra dagen før gyldig lenger. Da må du kjøpe ny - og DET kan bli en dyr affære. Det spiller ingen rolle at det ikke er din feil. Sånn er Ryanair. Nå skal det sies at det ikke er så ofte de velger den varianten (stort sett bare dersom de har teknisk feil på et fly og at det flyet da står parkert), men det skjer, og det er skikkelig surt for de passasjerene det går utover.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-10, 19:26   #179
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.036
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Stor forskjell på billige og dyrere flyselskap?

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Eller hva med det siste utspillet fra O'Leary om at man bare trenger 1 pilot i cockpit...? Hvordan kan man ta et flyselskap seriøst, hvor direktøren har så til de grader liten kunnskap om flygning at man kan foreslå noe slikt tåperi?

Jeg er livredd selskaper som Ryanair. De leker med folk. De undergraver sine ansatte og sine passasjerer og de utnytter de svake punktene til folk.
Styggedom.


Seriøst, har han sagt det??? og

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-09-10, 19:26   #180
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Stor forskjell på billige og dyrere flyselskap?

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Neppe. Om Ryanair flyr dagen etter, så er nemlig ikke billetten din fra Ryanair fra dagen før gyldig lenger. Da må du kjøpe ny - og DET kan bli en dyr affære. Det spiller ingen rolle at det ikke er din feil. Sånn er Ryanair. Nå skal det sies at det ikke er så ofte de velger den varianten (stort sett bare dersom de har teknisk feil på et fly og at det flyet da står parkert), men det skjer, og det er skikkelig surt for de passasjerene det går utover.

Nei. Den koster som regel 49 spenn pluss avgifter selvom jeg må kjøpe en helt ny billett. Hele pointet med Ryanair er jo prisen. Og pluss avgift er fremdeles ikke dyrt. Jeg flyr London t/r for trehundre kroner - alle avgifter inkludert. Om jeg da må spandere 150 ekstra én av ti ganger så har jeg fortsatt spart store summer.

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no