|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Spoon2
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er Bergans virkelig SÅ bra?De hadde Litlos i denne fargen i M, bør vel vurdere den da kanskje. Litt usikker på fargen til meg men, de hadde den i marine også. Noen som har erfaring med Bergans Liltos forresten?
|
|
|
#3 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er Bergans virkelig SÅ bra?HH er rimligere, og gode iallefall. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er Bergans virkelig SÅ bra?Jeg kjøpte min første samtidig med første sesong av 71 gr. nord, og har den enda. Mener jeg fikk den for 2700, siden mannen kjøpte samtidig. Jakken har jeg enda og den er ofte i bruk av både mellombror og meg. Nøytral og mørkeblå. Jeg har også en softschell og nå sist kjøpte jeg jo "trenchcoate" i Bergans. Synes altså at det er god kvalitet og de holder godt. Jeg kjøper nøytrale farger og ikke 71 gr. nord kolleksjonene.
|
|
|
|
#5 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Nov 2010
![]() |
Sv: Er Bergans virkelig SÅ bra?Heia. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
er her
|
Sv: Er Bergans virkelig SÅ bra?Jeg er godt fornøyd med min og en pris til 3-4000 for en jakke jeg har brukt utrolig mye i over ti år, så er det helt ok å betale. Jeg har mange jakker som tilsammen er sikkert det doble i pris uten at jeg har brukt de halvparten så mye (tilsammen)...
|
|
|
|
#7 |
|
I endring
|
Sv: Er Bergans virkelig SÅ bra?G-sport har internett tilbud på jakke og bukse til 4999. http://www.gsport.no/Pakke/2111505(B...al-dame-pakke/
|
|
|
#8 |
|
På (opp?)tur
|
Sv: Er Bergans virkelig SÅ bra?Eller vanlig vaskemiddel, som omo om du ikke har annet. Men ikke milo, du skal unngå alt som kan tette porene. Ikke bruke skyllemiddel så klart.
|
|
![]() |
|
|