|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?Fløyelsbrisen - for et fint ord |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?Ja takk. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
can-jur
|
Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?Jeg liker svært dårlig å i det hele tatt kjenne at jeg er påvirket.
|
|
|
|
#4 |
|
Passiv
|
Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?Når jeg treffer fp-ere så liker jeg sånn her full: |
|
|
|
#5 |
|
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?Jeg liker godt følelsen av å være "fløyelsbrisen", men noe særlig mer enn det tåler jeg ikke, for da får jeg skikkelig kuppelhue dagen etterpå. Ikke noe jeg ønsker meg, altså.
|
|
|
|
#6 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?Jeg liker følelsen når skuldrene synker på plass til riktig høyde, og man kan puste litt mer med magen, og ikke ta så nøye på alle bagateller. Uttrykket fløyelsbrisen er egentlig veldig dekkende, eller det engelske tipsy.
|
|
|
#7 |
|
heimføing
|
Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?Jeg syns det er fint å være lett rødvinsmarinert, så det skjer jo iblant. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?Jeg liker å være brisen på fest, men har en eller annen indre sperre på å miste kontroll, så jeg drikker som regel mindre enn det jeg egentlig kunne hatt lyst til... Før kunne jeg drikke ganske mye rødvin uten problemer, men nå er mer enn et glass = migrene dagen etterpå, så da begrenser det seg selv. Jeg drikker mest øl, og som regel blir jeg altfor full i magen og mett lenge før jeg har noe særlig høy promille. Men fnisefull er bra |
|
|
|
|
|
#10 |
|
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?Jeg liker også rusen vin og øl gir i tillegg til smaken. Men jeg liker ikke at det tipper over slik at jeg blir sløv og snøvlete. Merker jeg at det heller i den retningen, går jeg straksens over på vann.
|
|
|
#11 |
|
Glamorøs
|
Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?
|
|
|
#12 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?
Ja folk tåler ulikt. Dette var som sagt over 12 timer ca., og med en solid middag som del av dette. Jeg var godt i farta ja, men ikke på en ubehagelig måte. Drakk også masse vann, og var på do i enigen (så klart). Men sånn er fest. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Søt og rar
|
Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?Som sagt i en annen tråd:
|
|
|
#14 |
|
|
Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?Ah, alt til sin tid. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?Eg likar både brisen og full.
|
|
|
|
#16 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?Jeg er ofte i middager og selskaper i forbindelse med jobben, hvor det konsumeres en hel del alkohol. Hemligheten er å drikke store mengder vann, og ikke prøve å holde tritt med nabo'n
|
|
|
#17 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?Jeg liker godt følelsen av å være litt brisen. Sånn type noen glass vin eller tilsvarende. Jeg liker dårlig å tippe over mot den tilstanden der jeg føler meg full, så det skjer veeldig sjelden, og om det skjer er det en glipp.
|
|
|
#18 |
|
Epikur
|
Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?Jeg kan drikke en god del øl eller vin, dersom enhetene konsumeres nogenlunde rolig og med noe mat innabords, men minn meg på å aldri drikke om kapp med Dronningen!
|
|
|
#19 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?Når jeg drikker vin hjemme så er jeg ikke så glad i å bli brisen, jeg liker smaken av rødvin så utrolig godt, men den fløyelsbrisenfølelsen kjenner jeg at jeg ikke vil ha så ofte.
|
|
|
#20 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?Jeg liker ikke å være full, men jeg blir det av og til fordet
|
![]() |
|
|