|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
| Se resultatene: Hvilken duk skal jeg velge? | |||
| Arne Jakobsen |
|
102 | 68,92% |
| Square |
|
22 | 14,86% |
| Snowflakes |
|
17 | 11,49% |
| Ingen av dem/Annet/Dustepoll |
|
7 | 4,73% |
| Deltakere: 148. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
ctrl+z
|
Sv: Hjelp meg med en viktig og vanskelig avgjørelse. Hvilken damaskduk skal jeg velge
Dobbet-
|
|
|
#3 |
|
Metallica!!
|
Sv: Hjelp meg med en viktig og vanskelig avgjørelse. Hvilken damaskduk skal jeg velge
Jeg hater å handle sånt dill, så jeg har 2 broderte linduker, og 2 hvite duker jeg har arvet av min farmor. Det holder.
Barnebarna kan arve de broderte lindukene i alle fall.
|
|
|
#4 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hjelp meg med en viktig og vanskelig avgjørelse. Hvilken damaskduk skal jeg velgeJeg syns den som het Winter kunne se ut som den ville være fin sammen med serviset. Ikke så lett å se den ordentlig på bildet, men. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Bedreviter
|
Sv: Hjelp meg med en viktig og vanskelig avgjørelse. Hvilken damaskduk skal jeg velgeJeg drar frem denne igjen for å informere om at valget likevel falt på denne (i helhvit): |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Hjelp meg med en viktig og vanskelig avgjørelse. Hvilken damaskduk skal jeg velgeNydelig! |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Bedreviter
|
Sv: Hjelp meg med en viktig og vanskelig avgjørelse. Hvilken damaskduk skal jeg velgeJa, også er det mye som tyder på at jeg får denne til jul. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Fru Jacobsen
Re: Hjelp meg med en viktig og vanskelig avgjørelse. Hvilken damaskduk skal jeg velgeDet var en koselig juleduk |
|
|
|
|
|
#10 |
|
kamerat
|
Sv: Hjelp meg med en viktig og vanskelig avgjørelse. Hvilken damaskduk skal jeg velgeDet var den fineste duken.
|
|
|
#11 |
|
Bedreviter
|
Man har hatt et møblert hjem lenge. Man har flere damaskduker i skuffen fra før, må vite. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Bedreviter
|
Man kan ganske enkelt ikke ha for mange damaskduker. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Passiv
|
Sv: Hjelp meg med en viktig og vanskelig avgjørelse. Hvilken damaskduk skal jeg velgeDet var et fortreffelig valg! Sånn vil jeg og ha. Ser kjempefin ut! |
|
|
|
#15 |
|
Etylbarbital
Sv: Hjelp meg med en viktig og vanskelig avgjørelse. Hvilken damaskduk skal jeg velgeÅ, jøje meg, det var fine duker. Hvorfor får jeg plutselig behov for en damaskduk? Hæ?
|
|
|
#16 |
|
Bedreviter
|
Det er bomullsdamask, og de vaskes på 60 grader. Hvite duker tåler kokvask, står det på nettsidene deres. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Etylbarbital
Sv: Hjelp meg med en viktig og vanskelig avgjørelse. Hvilken damaskduk skal jeg velgeHvordan er prisen på dukene i Norge og hvorden er utvalget? Er prisene tilsvarende dansk pris?
|
|
|
#18 |
|
Bedreviter
|
Prisene på Norway Design var under det jeg måtte betalt hvis jeg skulle importert selv, så vidt jeg kunne regne ut, eller i alle fall var det ikke noe særlig å spare. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Passiv
|
Sv: Hjelp meg med en viktig og vanskelig avgjørelse. Hvilken damaskduk skal jeg velgeEr det innmari teit med teflonduk? Hm? |
|
|
|
#20 |
|
Bedreviter
|
Teflonduk er vel ikke teit. Jeg har et par stykker, og de bruker jeg når jeg skal middagsselskap der det er barn til stede. |
|
|
|
![]() |
|
|