Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Sminke tunge øyelokk?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-09-10, 14:27   #21
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.420
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sminke tunge øyelokk?

Tror det var Trinny og Susannah som sa det om skygge under øynene, et tips var vel også å ikke ha mascara på undervippene for å løfte blikket.
Jeg tenkte på oss over 40, egentlig, det var vel det de snakket om også.

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-10, 14:28   #22
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sminke tunge øyelokk?

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Tror det var Trinny og Susannah som sa det om skygge under øynene, et tips var vel også å ikke ha mascara på undervippene for å løfte blikket.
Jeg tenkte på oss over 40, egentlig, det var vel det de snakket om også.

Jeg ville sett på hva du kledde, og ikke hva andre måtte mene. De kommer med mye tips og vink på alle fronter, men jeg syntes ikke alle har noe for seg.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-10, 14:37   #23
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.103
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sminke tunge øyelokk?

Jeg synes du har lagt en fin og riktig make-up for deg. Du kan godt trekke det mørke ørlite mer oppover.

Benzo er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 26-09-10, 21:58   #24
Smoothie
lader
 
Smoothie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.592
Smoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sminke tunge øyelokk?

Så fine øyne som du har ville jeg ikke lagt merke til at du hadde litt tunge øyelokk. Synes du ser kjempefin ut på bildet!

Smoothie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-10, 01:00   #25
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sminke tunge øyelokk?

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Elin: forsåvidt enig, men YSL-en? Den bruker jeg under øynene.

Under, over, på kinnene, på nesebeinet.... Den kan brukes hvorsomhelst den

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-10, 11:14   #26
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.420
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sminke tunge øyelokk?

Da har jeg YSL under bryna og øyenskygge langt oppover, og følte meg riktig så fin, helt til en elev sa : Er du trøtt i dag? Du ser litt trøtt ut.

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-10, 13:16   #27
scilla
Bør lage seg en tittel selv
 
scilla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.090
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sminke tunge øyelokk?

Fiskedask til eleven oversendes herved.

__________________

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 19:29   #28
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sminke tunge øyelokk?

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Under, over, på kinnene, på nesebeinet.... Den kan brukes hvorsomhelst den

Liker veldig godt Touche Eclat jeg også, og bruker den rett under ytterste halvdelen av øyebrynene. Men man skal ha noe primer under, ellers forsvinner det kjapt.

Jeg fikk fjernet mine tunge øyelokk da de begyndte å legge seg i dobbelte folder. Det ble et nytt øyesminkeliv ! Før operasjonen sminket jeg ikke noe bortsett fra litt TE rett under øyebrynjene. Alt virket bare tungt uansett.

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 19:41   #29
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.420
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sminke tunge øyelokk?

Primer? Nå kjenner jeg at dette blir veldig teknisk, altså. Jeg er ikke JT, heller.

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 19:54   #30
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.103
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sminke tunge øyelokk?

Primer får sminken til å sitte bedre.

Benzo er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 21:51   #31
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sminke tunge øyelokk?

Men den mac kremen er som en slags primer ... tror jeg i allefall .... Primer bruker jeg i anskiktet hvis jeg har på pudder (som skjer kanskje en eller to ganger i året)

__________________
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett)
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no