|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
| Se resultatene: Lager mannen i huset middag? | |||
| ALDRI |
|
19 | 11,31% |
| 1-3 ganger i måneden |
|
35 | 20,83% |
| 1-3 ganger i uken |
|
41 | 24,40% |
| Lager middag stort sett hver dag |
|
17 | 10,12% |
| Vi deler ganske likt på middagslagingen |
|
34 | 20,24% |
| Mannen lager middag oftest |
|
22 | 13,10% |
| Deltakere: 168. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Fraværende...til tider.
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange av ektemennene lager middag?
Kan jeg endre den selv.....?
|
|
|
#2 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange av ektemennene lager middag?Så og si aldri. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange av ektemennene lager middag?Stemte "aldri"...(pizza 2 ganger i året
|
|
|
#4 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Hvor mange av ektemennene lager middag?Gubben lager middag nesten hver dag. Og han kan lage kaker også.
|
|
|
#5 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Sv: Hvor mange av ektemennene lager middag?Her deler vi ganske likt på hvem som faktisk tilbereder maten. Men det er jeg som er flinkest til å planlegge, så det blir ofte til at jeg bestemmer hva vi skal spise, selv om det er mannen som lager det.
|
|
|
#6 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Hvor mange av ektemennene lager middag?Jeg lager alltid middag. Uten unntak. Men det er fordi jeg liker det sånn selv. Han rydder derimot etter maten og gjør utrolig masse annet i huset. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Står på egne ben
Sv: Hvor mange av ektemennene lager middag?Med tre unger i huset så skal jeg lovet at den som ikke lager middag får ligge å slappe av på sofaen. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Juba Juba
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange av ektemennene lager middag?Jeg stemte 1-3 ganger i uken, men det er fordi han jobber mye kveld, og ikke er hjemme ved middagstid. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
drømmende
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange av ektemennene lager middag?Før lagde han all maten, nå står jeg for hverdagsmaten og han helgematen.
|
|
|
#10 |
|
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
Sv: Hvor mange av ektemennene lager middag?Han er veldig flink til å lage mat, og er den han som lager får jeg ihvertfall ikke blande meg inn. Jeg er for det meste hjemme først på ettermiddagene siden det er han som leverer om morgenen, og det har gjort at jeg har fått interesse for matlaging gradvis etterhvert. Da vi møttes var absolutt han den flinkeste.
Det er bedre å vere lita og tøff, enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!) Gutt 2002 og jente 2005 Sist redigert av Lykken : 16-02-07 kl 20:12. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Pauset
|
Sv: Hvor mange av mennene lager middag?Gubben lager når det passer best og jeg når det passer best. Jeg er glad i å lage mat, og han ikke, så jeg lager middag oftest. Jeg mer opptatt av å spise sunt og næringsrikt, mens han foretrekker Grandiosa og pølser... blæææ..... |
|
|
|
|
|
#12 |
|
navnet sjemmer ingen
Sv: Hvor mange av mennene lager middag?Her lager vi middag tre til fire ganger i uka hver, og det må vel sies å være god deling. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange av mennene lager middag?Her i huset deles det ganske likt, men i det siste har mannen min laget middag litt oftere enn meg. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Tre små T
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange av mennene lager middag?1-3 ganger i md svare jeg..... |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Har laget seg en tittel
|
Sv: Hvor mange av mennene lager middag?Jeg svarte 1-3 ganger i måneden. Hadde det ikke vært for at han sjeldent er hjemme før kl 18 så hadde vi nok delt likt.
|
|
|
#16 |
|
Passiv
|
Sv: Hvor mange av mennene lager middag?Min samboer lager middag 1-3 ganger max i mnd |
|
|
|
#17 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Mar 2007
![]() |
Sv: Hvor mange av mennene lager middag?Sjelden mannen lager middag her i huset. Jeg liker å lage middag, så derfor er det som regel jeg som gjør det. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
saftig
|
Sv: Hvor mange av ektemennene lager middag?Jeg kommer som regel først hjem på hverdagene, og er dermed den som må sette igang for at det skal bli middag sånn i skjepelig tid. I helgene er det ofte han som lager maten.
|
|
|
#19 |
|
Ekvilist
|
Sv: Hvor mange av ektemennene lager middag?Jeg visste ikke helt hva jeg skulle svare. Vi deler på det, men han lager oftere enn meg. Så da krysset jeg av for "stort sett hver dag".
|
|
|
#20 |
|
flisespikker
|
Sv: Hvor mange av ektemennene lager middag?På hverdagene er det så å si alltid den som henter i barnehagen som lager middag (og vi deler ganske 50/50 på å hente). I helgene er det stort sett jeg.
|
![]() |
|
|