|
|
|
|
#1 |
|
flisespikker
|
Sv: Hva leser du nå?
Nei, det er Jonathan Safran Foer. (Den er verdt å lese, hører jeg?) Fforde skriver veldig morsomme bøker som minner om fantasy i formen, om ikke i innholdet.
|
|
#2 |
|
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ah, ja.
2006 og 2009 Sist redigert av Zulu : 02-05-11 kl 14:33. Årsak: Rettet litt småplukk. |
|
|
|
|
#3 |
|
kamerat
|
Me too. At det går an å skrive så usentimentalt og samtidig smertefullt rørende om 9/11?
|
|
#4 |
|
...we have cookies
|
Sv: Hva leser du nå?Jeg er i gang med "Life of Pi" i bilen, og hjemme leser jeg "Om bare"av Vigdis Hjort. Dette er tredje boka jeg leser av sistnevnte, og jeg har ennå ikke blitt enig med meg selv om hva jeg synes om bøkene hennes. |
|
|
|
|
#5 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
|
|
#6 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Jeg har såvidt fått begynt på den, og det virker veldig lovende.
|
|
#7 |
|
Textrovert
|
Sv: Hva leser du nå?White Tiger av Aravid Adiga. Venninnen min mente at siden jeg hatet Shantaram, så ville jeg like denne. Jeg har nettopp begynt, så det skal bli spennende å se.
|
|
#8 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Sv: Hva leser du nå?Jeg har startet på en gjenlesning av Narnia-serien. Og koser meg.
|
|
#9 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva leser du nå?Begynte på Saras nøkkel nå i ettermiddag, og har allerede lest 190 sider. Flott bok! Gleder meg til fortsettelsen. |
|
|
|
|
#10 |
|
Hjuleglede
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hva leser du nå?Akkurat nå holder jeg på med den tredje boken i serien om Kurt Wallander. Leser serien på svensk (litteratur er best på originalspråket, er det ikke så?) og denne boka heter "Den vita lejoninnan" |
|
|
|
|
#11 |
|
rakkarpus
|
Sv: Hva leser du nå?Natascha Kampuch 3096 dager (sterkt) og
|
|
#13 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Hva leser du nå?Jeg er ferdig med Alberte og Jakob og har begynt på Alberte og Friheten. Virkelig verdt å lese.
|
|
#14 |
|
intro
|
Sv: Hva leser du nå?Etter å ha skjøvet på den i nesten et halvt år har jeg nå startet på Innsirkling 2, Carl Frode Tiller. Håper å komme skikkelig inn i den i løpet av kvelden.
|
|
|
#15 |
|
intro
|
Nå er jeg skikkelig i gang, og jeg får den samme følelsen som jeg pleier å få med Tiller. Man drives greit framover, men det er tidvis nesten litt kjedelig. Likevel er det så veldig bra - så presist, innsiktsfullt og godt beskrevet, nesten så det blir vondt å lese.
|
|
|
#16 |
|
Nyter et nytt liv
|
Sv: Hva leser du nå?Nå har jeg akkurat begynt på Understrømmer av Ann-Marie Mcdonald.
|
|
|
#18 |
|
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hva leser du nå?Har lest Vekten av stillhet av Heather Gudenkauf. Den var fin og grusom, så nå roer jeg det ned med en krimbok, Den siste coyote av Michael Connelly. |
|
|
|
|
#19 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Hva leser du nå?Jeg leser The Guernsey Litterary and Potato-peel Pie Society. For sikkert femte gang.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
#20 |
|
Forelska
|
Sv: Hva leser du nå?Er godt i gang med mitt "lese alle Fredrik Drum/Skarphedin Olsen-bøker i rekkefylgje"-prosjekt og er no på bok nr. 3, "Dødens Kodeks".
|
![]() |
|
|