Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Hva leser du nå?

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-06-11, 15:20   #1
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva leser du nå?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

En ulempe med Kindle er at jeg har kjøpt litt mange bøker mens dollaren var lav,

Er det en ulempe?

Gammel 06-06-11, 15:25   #2
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Er det en ulempe?

Bare at jeg plutselig har fått litt vel lav terskel for å ta pause og prøve neste bok.

Nå har jeg forresten sniklest Thursday igjen i dag.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv  
Gammel 06-06-11, 13:00   #3
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg leser Dag Solstad for første gang i mitt liv. Gymnaslærer Pedersen. Har ikke kommet så langt, men hittil irriterer jeg meg bare over de endeløst lange setningene. Men det er vel en vanesak.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv  
Gammel 06-06-11, 15:15   #4
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg holdt i ett kapittel av T. Singer, Divine.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv  
Gammel 06-06-11, 16:09   #5
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg leser Sofi Oksanen: Utrenskning.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 06-06-11, 16:26   #6
Maysen
Nyter et nytt liv

Maysen sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Lillehammer
Blogginnlegg: 45
Maysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populær
Standard

Skal nå begynne på Kate Morten sin siste bok; Svunnen tid.

Gammel 06-06-11, 22:15   #7
Eia
Permakulturell

Eia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Nå leser jeg Isabel Allende, det oppdiktede landet. Men jeg vet ikke om jeg varer helt ut. Enda jeg liker både Allende og Chile.

Gammel 06-06-11, 22:18   #8
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv

Stellebord sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har nettopp lest ferdig Baby Jane av Sofi Oksanen. Sår og fin, men ikke helt oppe med de andre bøkene av henne, synes jeg.

Nå er jeg snart i mål med Hypnotisøren av Lars Kepler. Jeg leser svært lite krim, men jeg likte denne.

Gammel 06-06-11, 22:21   #9
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Akkurat begynt på Hundreåringen som klatret ut gjennom vinduet og forsvant. Virker lovende.

Ina er ikke aktiv  
Gammel 06-06-11, 22:48   #10
Manga

Manga sin avatar

Hvor: Østfold
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Jeg leser Hevnens Alkymi av Kurt Aust. En bok helt etter min smak. Veldig spennende.

Gammel 06-06-11, 23:11   #11
Olive Oyl
Sperret

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 1
Olive Oyl er populærOlive Oyl er populærOlive Oyl er populær
Standard

Etter lang lesetørke har jeg begynt på De velvillige av Jonathan Littell.

Olive Oyl er ikke aktiv  
Gammel 07-06-11, 10:08   #12
Manga

Manga sin avatar

Hvor: Østfold
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Olive Oyl, her.

Etter lang lesetørke har jeg begynt på De velvillige av Jonathan Littell.

Hva synes du? Denne boka ligger klar, blant mange andre. Jeg får meg aldri til å begynne på den.

Gammel 07-06-11, 16:21   #13
Olive Oyl
Sperret

Standard

Opprinnelig lagt inn av Manga, her.

Hva synes du? Denne boka ligger klar, blant mange andre. Jeg får meg aldri til å begynne på den.

Jeg har ikke kommet langt, så jeg skal komme tilbake til det litt lenger uti. Men jeg liker den hittil.

Olive Oyl er ikke aktiv  
Gammel 07-06-11, 10:57   #14
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 247
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har halvveis i The Help av Kathryn Stockett og jeg liker den godt så langt. har også startet på City of Angels av Cassandra Clare.

amylin er ikke aktiv  
Gammel 07-06-11, 15:20   #15
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg leser Anna Gavalda (novellesamling) og det har jeg gjort i en måneds tid nå. Den fenger meg visst ikke så veldig.

Kjøpe den nye til Nesbø snart, kanskje?

rine er ikke aktiv  
Gammel 07-06-11, 16:34   #16
Olive Oyl
Sperret

Standard

Anna Gavalda skriver slike bøker som jeg kunne ønske jeg likte, men som jeg egentlig synes er ganske kjedelige.

Olive Oyl er ikke aktiv  
Gammel 07-06-11, 18:17   #17
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har heller ikke sansen for Anna Gevalda.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 11-06-11, 21:22   #18
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 247
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Olive Oyl, her.

Anna Gavalda skriver slike bøker som jeg kunne ønske jeg likte, men som jeg egentlig synes er ganske kjedelige.

Hmmm ... Jeg elsker virkelig Anna Gavalda! Hun skriver så utrolig bra og stemningsfullt!

amylin er ikke aktiv  
Gammel 11-06-11, 22:23   #19
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Noen som har begynt å lese den siste til Jo Nesbø. Gjenferd.
Spennende?
Jeg MÅ klare å spare den til ferien, derfor har jeg heller akkurat begynt på Øya av Victoria Hislop.

Gammel 11-06-11, 23:18   #20
Darth
En, av to-tre

Darth sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Noen som har begynt å lese den siste til Jo Nesbø. Gjenferd.
Spennende?
Jeg MÅ klare å spare den til ferien, derfor har jeg heller akkurat begynt på Øya av Victoria Hislop.

Jeg har lest den. Den er litt spennende - Nesbø er en god forteller, men jeg må være ærlig og si at jeg ble litt skuffet også. Det er ikke den beste boka til Jo Nesbø.

Darth er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:13.