|
|
|
|
#2 |
|
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva leser du nå?Jeg er tom for lesestoff nå,så jeg holder på med en reprise. Skjebnenetter av Danielle Steel. Nå skal det sies at jeg har dilla på Danielle Steel og omtrent har hele serien,så når jeg går tom for lesestoff,tar jeg gjerne en reprise av en av hennes bøker. |
|
|
|
|
#4 |
|
intro
|
Sv: Hva leser du nå?Madrugada - en Svend Foyn-krim av Jan Mehlum.
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva leser du nå?Jeg er igang med boktyven og skal kjøre fra Bergen-Molde i morgen. Vurderer å lese underveis. Ja gubben skal kjøre altså
|
|
|
#6 |
|
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva leser du nå?Nettopp begynt på "Tre uker med min bror" av Nicholas Sparks. |
|
|
|
|
#8 |
|
...we have cookies
|
Sv: Hva leser du nå?
Den er kjempefin. Om du er som meg så kan det være greit å ha med noe å tørke nesa med. Er ikke så ofte jeg griner når jeg leser bøker, men Boktyven fikk tårene til å renne. Kos deg med den - det er en god bok. |
|
|
|
|
#13 |
|
flisespikker
|
Sv: Hva leser du nå?3/4 gjennom Storm of Swords, og utålmodig (men ineffektiv) på å komme meg à jour i serien.
|
|
#14 |
|
...we have cookies
|
Jeg er ikke kommet så langt engang. Jeg har ikke sjekket hvor mange sider boka er på, men jeg har passert 200 og er ikke sikker på om jeg er fjerdedelen ut i den. Det er noen kapitler hvor det er veldig lett å legge den fra meg og litt tung å starte på igjen. Og likevel synes jeg historien blir mer og mer fantastisk. |
|
|
|
|
#15 |
|
...we have cookies
|
Jeg er ferdig med Storm of Swords!! Det har tatt sin tid altså. Nå er jeg litt i tvil - skal jeg gå videre på neste eller skal jeg ta en lite pause med en Pratchett-bok? Jeg har sånn smått begynt på The Light Fantastic, og også Torment av Lauren Kate. Bør også lese til eksamenen i slutten av august. |
|
|
|
|
#18 |
|
Tøff
|
Sv: Hva leser du nå?Jeg er 32% på vei i "A Dance with Dragons" etter å ha fått pløyd meg gjennom de fire første bøkene nå nylig. Det er ufattelig teit siden det, etter all sannsynlighet, blir rundt fem år før den neste kommer, men sånn er det.
|
|
#19 |
|
TittelTøs
|
Sv: Hva leser du nå?Jeg føler jeg er klar for å LeseTM igjen, etter svangerskap, ammetåke, eventuelt andre unskyldninger m.m. Har derfor kastet meg over "Gjenferd" av Jo Nesbø. Etter at jeg sovnet fra de første sidene (
|
|
#20 |
|
kamerat
|
Sv: Hva leser du nå?Jeg har også begynt på A Dance with Dragons!
![]() |
|
|