|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Aktiv
Medlem siden: Oct 2008
![]() |
Sv: Albertine skal selge gammel bolig og pusse opp nyHva med benkeplate i Bambus???:-) |
|
|
|
|
|
#2 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Albertine skal selge gammel bolig og pusse opp nyTvi tvi!!
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Sv: Albertine skal selge gammel bolig og pusse opp nyVi går nok for benkeplate i laminat ja. Ikke bambus. |
|
|
|
#4 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: Albertine skal selge gammel bolig og pusse opp nySer ut som om du har full kontroll! Går det ikke enn å alliere seg med en nabo som kan oppbevare div den dagen det er visning?
|
|
|
#5 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Albertine skal selge gammel bolig og pusse opp nyLykke til med visning. Det så fint ut på bildene. Og så har jeg hørt at naboen din har fått solgt
|
|
|
#6 |
|
Passiv
|
Sv: Albertine skal selge gammel bolig og pusse opp nyVisning om drøye tre timer. Passer ikke godt at jeg er syk, men jeg prøver å få til noe her. Håper ikke de skal inni alle skapene mine... |
|
|
|
#7 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Albertine skal selge gammel bolig og pusse opp nyFjerne eik og sette inn hvite? :sjokkskadet:
|
|
|
#8 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Albertine skal selge gammel bolig og pusse opp nyJa, nå braker det snart løs - lykke til med visning!
|
|
|
#9 |
|
Det er bare en fase
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Albertine skal selge gammel bolig og pusse opp nyVi setter inn hvite lister nå. Jeg ser jo at det blir mer støvtørking, men jeg er utrolig fornøyd! |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Albertine skal selge gammel bolig og pusse opp nyHvite er så mye renere. Men eik er også pent, kommer an på gulv og vegg syns jeg. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Passiv
|
Sv: Albertine skal selge gammel bolig og pusse opp nyJeg må nesten ta en grundig titt på eikelistene først, skjønner jeg. Er de nye vil jeg ikke røre dem, men hvis de ser slitne ut tror jeg at jeg må sjekke ut hvite lister. |
|
|
|
#12 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Sv: Albertine skal selge gammel bolig og pusse opp nyLykke til med visning!
|
|
|
#13 |
|
Passiv
|
Sv: Albertine skal selge gammel bolig og pusse opp nyIik! Førstemann er her! |
|
|
|
#14 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Albertine skal selge gammel bolig og pusse opp nyLykke til! |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Passiv
|
Sv: Albertine skal selge gammel bolig og pusse opp nyPuh. Det kom folk. Ikke supermange, men de som kom virket veldig interessert. Et par hadde gått glipp av hus i nærheten, så det er håp om at de legger inn bud i morgen. |
|
|
|
#18 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Albertine skal selge gammel bolig og pusse opp ny
|
|
|
#19 |