|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: [agenten spriter opp FP]IKEA - elsk eller hat?
Det _er_ litt forskjell på å være tilhenger av nazisme og det å være aktiv i KrfU liksom...
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Sv: [agenten spriter opp FP]IKEA - elsk eller hat?Jeg skulle gjerne hatt IKEA litt nærmere enn Haparanda eller Trondheim. |
|
|
|
#4 |
|
Passiv
|
Sv: [agenten spriter opp FP]IKEA - elsk eller hat?Jeg elsker IKEA. |
|
|
|
#5 |
|
Ser lyst på livet
|
Sv: [agenten spriter opp FP]IKEA - elsk eller hat?Jeg hater Ikea, jeg nekter å handle av en nazist, og nekter å støtte svensker økonomisk som utnytter leverandører så til de grader som IKEA gjør. Det finnes ikke ikea-varer i huset vårt. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: [agenten spriter opp FP]IKEA - elsk eller hat?Jeg ante ikke noe om nazizme, bor 15 minutter unna Ikea, og har et hus med mye ikea-møbler. Trives der også jeg.
|
|
|
#7 |
|
nju nja njo
|
Sv: [agenten spriter opp FP]IKEA - elsk eller hat?Litt elsk-hat. Trenger jeg noe er Ikea en fin ting, men å tilbringe masse tid der?
|
|
|
#8 |
|
Borte
|
Sv: [agenten spriter opp FP]IKEA - elsk eller hat?Elsk, men jeg vet at det er dobbelmoralsk. Klarer ikke å la være å handle på IKEA selv om jeg er fullt klar over at de har fjorten tusen svin på skogen og det med nazifortiden til eierne er bare toppen av kransekaka.
|
|
|
#9 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: [agenten spriter opp FP]IKEA - elsk eller hat?Langt mer elsk enn hat i denne gården. Jeg liker en god del av produktene deres og kjøper dem hvis det passer seg sånn. Men jeg er der sjelden, alle de år jeg har bodd på Sørlandet og vi ikke har IKEA ...dog skjer det en stor endring der 21. oktober og IKEA ligger bare 15 minutter unna. Jeg kan som Agenten vandre på i IKEA i timesvis og bare kose meg, så meg om det!
|
|
|
#10 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: [agenten spriter opp FP]IKEA - elsk eller hat?Jeg handler gjerne på IKEA. Har ikke fått med meg de nazigreiene. Kommer nok til å fortsette å handle der når jeg føler for det. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: [agenten spriter opp FP]IKEA - elsk eller hat?Tja, jo, jeg havner vel i kategorien elsker. Tidligere var det mye værre, jeg kunne katalogen utenatt og kunne vandre rundt i timesvis. Nå er jeg relativt ofte på Ikea, men har full oversikt over hva som er hvor, så det er mer fort inn og fort ut igjen.
|
|
|
#13 |
|
Crazy Cat Lady
|
Sv: [agenten spriter opp FP] IKEA - elsk eller hat?Egentlig en uaktuell problemstilling her nord siden IKEA ikke finnes her oppe
|
|
|
|
#14 |
|
Trapper opp igjen !
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: [agenten spriter opp FP] IKEA - elsk eller hat?Jeg er ikke så veldig interiør-interessert, og er endt opp med en del IKEA i huset fordi det er billig og fordi det er kjekt å finne alt på et sted. Visste ikke om nazi-fortiden til eieren.
|
|
|
#15 |
|
Lykkelig 3barnsmor:)
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: [agenten spriter opp FP] IKEA - elsk eller hat?Ikea
|
|
|
#16 |
|
endelig ferdig studert
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: [agenten spriter opp FP] IKEA - elsk eller hat?Elsker IKEA
|
|
|
|
#17 |
|
Grisejente
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: [agenten spriter opp FP] IKEA - elsk eller hat?Jeg elsker IKEA!
|
|
|
#18 |
|
navnet sjemmer ingen
Sv: [agenten spriter opp FP]IKEA - elsk eller hat?Jeg handler på Ikea og har sovet på Ikea-hotellet. Vi har en del Ikea hjemme, men ikke så mye at det er påfallende kjedelig. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
Sv: [agenten spriter opp FP]IKEA - elsk eller hat?JEg synes IKEA er ok, men ikke mer enn det. tror jeg gikk lei da vi bygget hus for 6 år siden og ha ikke helt kommet over alle turene jeg Måtte ta.
|
|
|
#20 |
|
Curlingkone
|
Sv: [agenten spriter opp FP] IKEA - elsk eller hat?Ikea er helt ok. Det er noen ting og tang her som kommer derfra. Men dette er ikke noe utpreget Ikeahjem nei.
|
![]() |
|
|