Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Tips meg om en jentete tulleserie

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-05-09, 21:07   #81
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.972
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tips meg om en jentete tulleserie

Dark Angel var faktisk en bra serie, har bare sett 3 episoder til nå men er meget fornøyd

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-09, 11:09   #82
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips meg om en jentete tulleserie

Den nye 90210 er faktisk veldig bra. Jeg var skeptisk som fy da jeg så første episode men så ble jeg fort hekta. Synes til og med den er fantastisk, ja det synes jeg. Sesong 2 kommer neste måned.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-09, 17:33   #83
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tips meg om en jentete tulleserie

Lipstick Jungle!

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-09, 21:03   #84
Lilleville
Superduperaktiv
 
Lilleville sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 591
Lilleville er populærLilleville er populærLilleville er populær
Standard

Sv: Tips meg om en jentete tulleserie

Her er jo alt nevnt allerede.

Men er jeg den eneste verden som likte 'Dirty Sexy Money'?
Ok, den var ikke fantastisk, men god underholdning. Og absolutt en god jenteserie-kandidat!

Og hva er egentlig 'Firefly' og hvorfor har jeg ikke hørt om den?
Ifølge Wikipedia er det en 'american space western'... Skeptisk... Men jeg er liker alle de andre seriene her anbefalt av dere som digger Firefly, så burde vel gi det en sjanse...


Sist redigert av Lilleville : 30-08-09 kl 21:05. Årsak: Post googling...
Lilleville er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-10, 15:01   #85
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 8.018
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tips meg om en jentete tulleserie

Jaha, da var vi her igjen. Noen gode tips siden sist?

Jeg har nylig sett en haug med kostymedrama (Mansfield park, the other Boleyn girl osv.), første episode av Being Human og nå skal jeg sette meg til med Women's Murder Club. Noen som har sett den?

Kan anbefale Lark Rise to Candleford på det varmeste også. Den var nydelig.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-10, 15:12   #86
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.514
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tips meg om en jentete tulleserie

Teachers. Fineste serien - men må skjønne engelsk humor. Den gikk på Channel 4, kan sikkert lastes ned, ellers er den her: http://www.play.com/DVD/DVD/4-/10638...t/Product.html

Greek - litt sånn tenåringsdrama, men på universitet. Feel good, og til tider morsom: http://www.play.com/DVD/Region_1/4-/...&ob=Price&fb=0

Nå kommer jeg ikke på fler som ikke var nevt allerede tror jeg.

Edit: En til da..
Gavin And Stacey: http://www.play.com/DVD/DVD/4-/11417...tml?dpr=217231


Sist redigert av Neket : 01-09-10 kl 15:18.
Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-10, 15:17   #87
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tips meg om en jentete tulleserie

One Tree Hill

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-10, 21:06   #88
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 8.018
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tips meg om en jentete tulleserie

Jeg jobber meg gjennom lista, men forkaster en del. Har fortsatt ikke fått ut finger'n på Couplings, men skal det snart.

Jeg har sett Women's murder club, og det var nokså dårlig, men til å holde ut. Teachers har jeg sett en episode av, og innsett at jeg har sett en del av det på TV i gamle dager. Helt ok, men liksom ikke nok.

For tiden går det i en skikkelig guilty pleasure: The secret life of an American teenager. Samme hvor kjipt det er å være gravid, er jeg i det minste godt gift, med eget hus og nærmere 30 år. Det er åpenbart en fin ting.

Mannen og jeg har for øvrig fått dilla på 30 Rock. Anbefales, om du likte Arrested Development.

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Du burde prøve HIMYM helt ut. Om ikke annet for å bli den første som har sett åtte episoder UTEN å bli hekta... rene rariteten.

Nå har jeg gjort det.
Og nei, ikke noe å bli hekta på. Helt greit, men fantastisk? Niks!

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-10, 21:12   #89
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.935
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tips meg om en jentete tulleserie

Big Bang Theory? Ellers ser jeg vel kun på Grey's Anatomy som regnes som jenteserie, tror jeg. Ser mye på krimserier, C.S.I., Mentalist, Castle, Criminal Minds, Special Victims Unit, men det er litt sånne tanketomme serier det også.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-10, 21:14   #90
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 8.018
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tips meg om en jentete tulleserie

Big Bang elsker jeg, men det gjør mannen også.

Jeg liker egentlig noen sånne krim-serier, men det er bare så få som er gode. Liker aller best murder mystery, ikke CSI-typen. Så om noen har tips til serier som passer sammen med Poirot, Miss Marple, Midsomer Murders (= Mord og mysterier) og Jonathan Creek, blir jeg glad. Mordkommisjonen er også bra, den likte vi begge.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-10, 21:20   #91
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.657
Blogginnlegg: 261
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tips meg om en jentete tulleserie

Jeg elsker Robson Green i "Wire in the Blood"

Det er en kortere serie som heter "Second Sight" som er veldig bra.

Og "Lynley" er slett ikke verst når man blir vant til ham. "Morse" er bare min all time favorite kanskje, gråter av avslutningstonene, særlig om høsten.
(ja, jeg er ultrasentimental..)

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 12:19   #92
mocci
Retromum
 
mocci sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.383
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tips meg om en jentete tulleserie

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Kan anbefale Lark Rise to Candleford på det varmeste også. Den var nydelig.

Det er 3 sesonger av denne serien altså, fantastisk!!

__________________
Eventyrblanding juli 13
mocci er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-10, 10:13   #93
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.823
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tips meg om en jentete tulleserie

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Cold Feet? Jeg elsket Cold Feet. Ellers kan jeg anbefale Coupling. ......

Skulle anbefale Cold Feet, jeg også. Samt stemme i med Juste og Mrs. Vane angående Coupling. Hysterisk morsom!

Ellers kan du jo se om du finner Eastenders? Da har du noen år å ta av.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no