|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Litt nysgjerrig, ang. facebook-statusAh, jeg har også lurt litt på de oppdateringene der. Tror kanskje jeg var med i forrige runde, men nå er jeg for fin til slikt. :file:
|
|
|
#2 |
|
Forelska
|
Sv: Litt nysgjerrig, ang. facebook-statusEg tykjer at mange av dei der FB-statusoppdateringane som "alle" legg ut og som oppmodar til å "kopiera inn til sin eigen om ein er samd" eller liknande meir og meir opplevest som ei ny form for spamming. Greier ikkje la vera å irritera meg litegrann.
|
|
|
|
#3 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Litt nysgjerrig, ang. facebook-statusJeg gidder ikke å bry meg om hva folk skriver på statusen sin. Jeg bruker FB til det jeg trenger det til og blåser i andre. Skulle jeg begynt å irritere meg så måtte jeg enten kuttet ut hele FB eller begynt å tynne ut vennelista, ikke aktuelt.
|
|
|
|
#4 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Litt nysgjerrig, ang. facebook-statusJeg likker disse statusene: trykk liker om du älsker ♥ ♥|♥ ♥ små ponnyhestar som springer jättejättesnabbt ♥ ♥|♥ ♥
|
|
|
#5 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Litt nysgjerrig, ang. facebook-statusEkte sosialt liv? Må man ha det også nå da?! |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Litt nysgjerrig, ang. facebook-statusEllers kjørte vi E6 både denne og forrige uke og broen over E6 der hvor Trysilveien møter E6 var broen lyssatt med rosa. Både mannen og jeg kommenterte det, og rett etterpå fikk vi høre at noen hadde betalt for lyssettingen for å skape blest om rosa sløyfe-aksjonen. Sånt liker jeg!
|
|
|
#7 |
|
ctrl+z
|
Sv: Litt nysgjerrig, ang. facebook-status
Se DET er et tiltak jeg kan like! Pluss BHer på statuene i Vigelandsparken.
|
|
|
#8 |
|
Glad
|
Sv: Litt nysgjerrig, ang. facebook-statusJeg er oppdratt til å ikke sende kjedebrev. Paradokser er at det nå er min mor som er verst angående fb-kjedebrev/vitser osv. :gremmes:
|
|
|
#9 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Litt nysgjerrig, ang. facebook-statusNå er det visst en greie med cm som pågår. Har ikke fått PM om det ennå, men jeg ser det rapporteres om cm.
|
|
|
#10 |
|
Textrovert
|
Sv: Litt nysgjerrig, ang. facebook-status
Jeg har fått melding om det og det er bare helt sprutlamt.
|
|
|
#12 |
|
Det norske
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Litt nysgjerrig, ang. facebook-statusHar heller ikke fått den på PM, men en av mine fb-venner har satt dette i statusen sin:
|
|
|
#14 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Litt nysgjerrig, ang. facebook-statusVennene mine vil på ferie, ser jeg. De må gjerne dra til et sted uten nettilgang og mobildekning en stund.
|
|
|
|
#15 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Litt nysgjerrig, ang. facebook-statusOh, my.
|
|
|
#16 |
|
Hjuleglede
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Litt nysgjerrig, ang. facebook-statusJeg blir sprø av de der farsottene. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Sv: Litt nysgjerrig, ang. facebook-statusÅ herreguuuud. jeg kan ikke fordra sånn "nå har vi det skikkelig gøy, jenter - og mennene skjønner ingenting!"
|
|
|
#18 |
|
Rockesøster
|
Sv: Litt nysgjerrig, ang. facebook-statusÅ djeeeeeeeeeeez, det er altså det det betyr |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Litt nysgjerrig, ang. facebook-statusSom twitter, om du har vært bort i det. Det andreskriver kommer opp som nyheter eller newsfeed på min hjemmeside, mens jeg skriver "Hva tenker du" på min profilside. FB har teksten "Hva tenker du på" i feltet der man kan skrive noe. Statusfeltet, altså.
|
|
|
#20 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Sv: Litt nysgjerrig, ang. facebook-statusIngen cm på min Fb-side enda. Jej!
|
![]() |
|
|