|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
sjelden
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Blir du lei deg hvis noen skriver noe negativt til deg på et diskusjonsforum ?Jeg har ikke blitt lei meg ennå av ting som er sagt i forumverden. Men sint, irritert og provosert har jeg vært til gangs. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Blir du lei deg hvis noen skriver noe negativt til deg på et diskusjonsforum ?Jeg vil ikke kalle det fake. Jeg sier gjerne i en post her at jeg ønsker noen god bedring. Og da mener jeg jo det, for jeg gidder jo ikke si noe jeg ikke mener. Men det betyr IKKE noe mer enn akkurat det, selv om jeg sier det fjorten ganger på rad. Hadde jeg derimot sagt det til noen irl, så hadde det vært til noen jeg har en relasjon til. Jeg hadde ment det på en annen måte, kan man kanskje si. Selv om jeg gjerne har ekte følelser på nett, så er de for meg ganske overfladiske. De betyr ikke like mye som irl.
|
|
|
#3 |
|
weird
Sv: Blir du lei deg hvis noen skriver noe negativt til deg på et diskusjonsforum ?
Det skjønner jeg.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Princess Skids and Scars
|
Sv: Blir du lei deg hvis noen skriver noe negativt til deg på et diskusjonsforum ?Jeg har ikke opplevd at noen har vært ekle mot meg på nett. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Blir du lei deg hvis noen skriver noe negativt til deg på et diskusjonsforum ?Jeg har ikke blitt lei meg på egne vegne av ting som er blitt skrevet,
|
|
|
#6 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Blir du lei deg hvis noen skriver noe negativt til deg på et diskusjonsforum ?Jeg kjenner meg ikke igjen i at jeg er fake fordi jeg ikke nødvendigvis viser alt av meg. Det blir litt som i jobbsammenheng, jeg er meg selv med kunder og kolleger, men jeg forteller ikke nødvendigvis til alle hva som rører meg og hva som sårer meg.
|
|
|
#7 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Blir du lei deg hvis noen skriver noe negativt til deg på et diskusjonsforum ?Det som kanskje er litt vanskelig med nettforum er ironi og spøk synes jeg.. Når man ikke SER personen, eller kjenner den - så er det ikke alltid lett å skjønne om det er spøk/ironi eller ikke.
|
|
|
#8 |
|
Nattrangler
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Blir du lei deg hvis noen skriver noe negativt til deg på et diskusjonsforum ?
Kjempe vanskelig.
|
|
|
#9 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Sv: Blir du lei deg hvis noen skriver noe negativt til deg på et diskusjonsforum ?Jeg kommer ikke på innlegg jeg har blitt såret av. Derimot har jeg noen ganger blitt sint.
|
|
|
#10 |
|
XXX
Hvor: Orkdal
Sv: Blir du lei deg hvis noen skriver noe negativt til deg på et diskusjonsforum ?Jeg tror ikke jeg er så interessant eller synlig at noen ville såre meg på nettet....så nei |
|
|
|
|
|
#11 |
|
intro
|
Sv: Blir du lei deg hvis noen skriver noe negativt til deg på et diskusjonsforum ?Ja, jeg har blitt skikkelig lei meg noen ganger. Det har gått utover både nattesövn og humör, og iblant har det blitt en del tårer også. Jeg har heller ikke noe tydelig skille mellom forumlivet og "det virkelige liv", noe som delvis henger sammen med at jeg etter hvert har mött veldig mange av mine forumforbindelser de siste åra. Noen av dem har også blitt blant mine närmeste venner. Jeg pröver å väre den samme personen på fora som i virkeligheten, og hvis noen skriver noe negativt til meg, tar jeg det veldig personlig. I det virkelige liv er jeg veldig uvant med å ha "uvenner" og komme i konflikt med andre.
|
|
|
|
#12 |
|
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
Sv: Blir du lei deg hvis noen skriver noe negativt til deg på et diskusjonsforum ?Jeg varierer med å signere Tinetoff
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 17-02-07 kl 20:45. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Blir du lei deg hvis noen skriver noe negativt til deg på et diskusjonsforum ?Et par ganger i mitt forumliv har jeg "lagt ut til diskusjon" mine litt mer personlige problemer. Og når da folk bare synser i vei på generelt grunnlag, helt uten forståelse for at det er MINE problemer de syner om - da har jeg følt det ubehagelig ja. Men jeg er nok slik i virkeligheten også - veldig var på hvordan jeg blir møtt på ting som er sensitivt for meg. Så min erfaring er at jeg må være litt mer forsiktig på nett enn i virkeligheten, det er like sårende å ikke blir møtt på en OK måte på nett - og veldig ofte er det noen der som ikke tenker over hva de skriver. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Blir du lei deg hvis noen skriver noe negativt til deg på et diskusjonsforum ?Jeg kan ikke huske at jeg har blitt lei meg om andre har skrevet noe negativt om meg. Men hvis jeg, uten å mene det, har klart å såre andre så blir jeg lei meg. Men jeg er rask til å be om unnskyldning i så tilfelle. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Expired
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Blir du lei deg hvis noen skriver noe negativt til deg på et diskusjonsforum ?Oj...det har stormet rund meg, ja. Lei meg? Tja, og sint, og irrasjonell, etc. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Borte
|
Sv: Blir du lei deg hvis noen skriver noe negativt til deg på et diskusjonsforum ?Heldigvis blir jeg mest provosert, sint og irritert om det er diskusjoner der jeg blir personlig angrepet. Jeg tror ikke jeg har blitt ordentlig lei meg noen gang, men jeg har skrevet mail til et annet forummedlem en gang - og spurt om det jeg fikk høre om meg selv virkelig var sant. Da var jeg - om ikke lei meg - så iallefall ganske satt ut og forvirret.
|
|
|
#17 |
|
flisespikker
|
Sv: Blir du lei deg hvis noen skriver noe negativt til deg på et diskusjonsforum ?Jeg har mange ganger vært sint og/eller oppgitt, men sjelden vært personlig lei meg. Men om jeg blir lei meg hvis noen skriver noe stygt til meg? Det kan jeg selvsagt bli, hvis det de skriver er noe å bli lei seg av. Jeg synes absolutt nett-/forumverdenen er en del av mitt virkelige liv, så jeg bryr meg om hva som blir skrevet her. Det er klart at de fleste på forum vet ikke hvem jeg er, og vet heller ikke så mye om meg, så det skal mye til at det de sier "treffer" meg personlig. (Hvis noen ukjente sa "du høres ut som en dårlig mor" eller "ditt nek", ville jeg ikke tatt det personlig eller følt meg truffet, men hvis noen sa noe negativt som faktisk var basert på den virkelige meg, enten fordi de kjenner meg eller fordi de tok utgangspunkt i noe personlig jeg skrev, så ville jeg kunne bli såret.)
|
![]() |
|
|