Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Jeg har lyst til å vise frem jenterommet

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-10-10, 22:07   #1
Serafin
Bør lage seg en tittel selv

Serafin sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har lyst til å vise frem jenterommet

For en uke siden var dette et digert roterom. Dere aner ikke hvordan det så ut.

Dette dukkehuset lagde min farfar for 25 år siden.
Det trenger en oppussing, men er helt fint og helt enda. Gøy å ha noe han har lagd! Skal også få hjem en dukkevugge som han lagde til meg for nesten 30 år siden.

Hentesettet og omslagsbodyen som hun fikk på seg rett etter fødselen.

Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-10, 22:08   #2
Serafin

Serafin sin avatar

Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg har lyst til å vise frem jenterommet

Siste bildet som jeg ikke fikk plass til i forrige innlegg.
Bildet under hyllen og vimpelrekken har jeg lagd.

Lillesøster 09
Gammel 13-10-10, 22:13   #3
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Veldig fint barnerom! Dere har vært kjempeflinke.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-10, 22:14   #4
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kjempefint rom!

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-10, 23:07   #5
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh, så fint!

Gammel 14-10-10, 00:20   #6
Ying
Kor e alle helter hen?

Ying sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: midt i bakken
Ying imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kjempeflott. Jammen er dere effektive hvis dere har klart å fikse alt dette på en uke. Her hos oss hadde det sikkert tatt minst 4 uker.

Ying er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-10, 08:45   #7
bulle
Superduperaktiv

bulle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
bulle er litt kulbulle er litt kul
Standard

Lekkert jenterom

bulle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-10, 09:25   #8
Veritas
Det norske

Veritas sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kjempeflott rom! Artig med hentesettet og og det gamle dukkehuset. Tipper frøkna di trives der.

Gammel 14-10-10, 09:49   #9
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Så fint jenterom

Gammel 14-10-10, 11:03   #10
Serafin

Serafin sin avatar

Standard

Det ble at vi tok den helt ut med rommet hennes. :skrape:

Men Storebror har jo blått rom, med bilgardiner, bilseng etc, så da er det vel lov til å lage skikkelig rååååsa også?

Hentesett og sånn skal inn i minnetavle etterhvert tror jeg. Har funnet hentesettet til Storebror og skal gjøre det samme til han også.

Har jo endel fine kjoler som er brukt 1-2 ganger, greit at de kanskje får pynte opp litt også?

Lillesøster 09
Gammel 14-10-10, 12:27   #11
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Kjempefint rom!

Gammel 05-11-10, 06:25   #12
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Så fint rom! Hvilken farge er den rosa veggen?

Gammel 05-11-10, 08:38   #13
Tilde
Jordbærpiken

Tilde sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Tilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt likt
Standard

Så fint det ble.

Tilde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 09:40   #14
Serafin

Serafin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av MegaMie, her.

Så fint rom! Hvilken farge er den rosa veggen?

Roseblad - Jotun Sense barnerom.

Lillesøster 09
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:13.