|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Carpe Diem!
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal du gjøre til Halloween i år?Skal på besøk til ei vennine, det blir koslig
|
|
|
|
#2 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal du gjøre til Halloween i år?Her kommer barna på døren 31. oktober, ikke de andre dagene. Det er litt av stemningen, nesten alle naboene har satt ut lykter med lys, man møter mange andre på gata, både skumle monstre, superhelter og prinsesser. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Whatever, never mind
|
Sv: Hva skal du gjøre til Halloween i år?Jeg som nylig klaget til mannen min over at Halloween i Norge bare er fokus på å tigge godteri skremmende kostymer, ev. kaste egg på hus der man ikke åpner, ble glad av å lese denne tråden. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hva skal du gjøre til Halloween i år?Hvis noen kommer andre dager enn den 31. så blir det niks godteri. Siden vi ofte slår sammen bursdag og halloween, så har vi ofte halloween-bursdagsfest i den mest nærliggende helgen, men vil Glitterbarnet gå knask eller knep, må han vente til kvelden den 31.
|
|
|
#5 |
|
har gullhår
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() |
Sv: Hva skal du gjøre til Halloween i år?Denne tråden kom som kallet. Vi arrangerte Halloweenparty i fjor, og må gjøre det samme i år. Sist redigert av linne@ : 15-10-10 kl 23:47. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hva skal du gjøre til Halloween i år?
Da er det kalenderen din det er noe feil med. Selve navnet halloween kommer fra All Hollows Eve, altså Alle Helgeners Aften. Men det stemmer at i Norge så er allehelgensdag 7. november i år.
|
|
|
#8 |
|
Mother of Dragons
|
Jeg måtte sjekke, og ja, Danmark og Norge er sære og har det første søndag i november istedet for 1.november. Da burde vi vel egentlig feiret allehelgensaften 6 november.
|
|
|
#9 |
|
Glamorøs
|
Måtte sjekke? Jeg har jo skrevet det her i tråden. Stoler du ikke på meg? :snurt skingrestemme:
|
|
|
#10 |
|
Mother of Dragons
|
Når feirer du Day of the Dead? Tar du det sammen med Halloween eller kjører dere det to dager etter (er det vel? Skal stole på deg heretter.
|
|
|
#11 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Står det virkelig Halloween? Eller står det Allehelgensdag (eller hva det het)?
|
|
|
#12 |
|
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal du gjøre til Halloween i år?Vi skal ha fest for barna, så jeg må få laget invitasjoner. Storebror krever piñata igjen, men vi får se. Jeg tror jeg bare går med på det, hvis jeg finner en mindre tidskrevende piñata å lage i år. Vi har dyrket våre egne gresskar i år, så vi kommer til å ha en god del gresskarlykter. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
har gullhår
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() |
Sv: Hva skal du gjøre til Halloween i år?Hvor får man kjøpt kakeformer som en hånd, hjerne osv ? |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hva skal du gjøre til Halloween i år?Sjekk disse kule muffinsene da!
|
|
|
#17 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
Sv: Hva skal du gjøre til Halloween i år?Jeg skal prøve meg på disse.
|
|
![]() |
|
|