|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Sv: Kan man ha jeans på intervju?Dånngeribrok |
|
|
|
#3 |
|
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan man ha jeans på intervju?Jeg tok på meg sorte penbukser og en pen tunika så var jeg safe.
|
|
|
#4 |
|
Glamorøs
|
Sv: Kan man ha jeans på intervju?Jeg syns det å kle seg korrekt er en del av kompetansen man bør inneha for å få en jobb, samme hvilken, og samme hva som er korrekt for den jobben. Å kle seg helt feil syns jeg kan vitne om lav sosial kompetanse.
|
|
|
#5 |
|
Borte
|
Sv: Kan man ha jeans på intervju?
Så hvis man har lav sosial kompetanse så bør man heller ikke ha mulighet til å få jobb?!
|
|
|
#6 |
|
Glamorøs
|
Sa jeg det?
Og for veldig mange yrker er sosial kompetanse et must i tillegg til faglig kompetanse. I min jobb så er den sosiale kompetansen godt bakt inn i den faglige. Å ha sosial kompetanse har for øvrig ingenting med at man ikke skal være anderledes, og skal være en del av en grå masse.
|
|
|
#7 |
|
Borte
|
Vet ikke, jeg leste det sånn. "Å kle seg korrekt er en del av kompetansen man må inneha for å få en jobb". Feil klær = ingen jobb?
|
|
|
#8 |
|
oppbevares tørt
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nå var det ikke snakk om å kle seg helt feil her da, men å kle seg i jeans istedenfor penbukse. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Glamorøs
|
Ja, og mange steder er det helt feil i en intervjusammenheng. Uten at det gjør jobben mindre interessant.
|
![]() |
|
|