|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Er du deg selv her på FP, eller lever du ut dine mørke sider? | |||
Oppfører meg som jeg oppfører meg i RL |
![]() ![]() ![]() ![]() |
150 | 83,33% |
Bruker ofte en tøffere tone her på FP enn jeg gjør i RL |
7 | 3,89% |
Bruker ofte en tøffere tone i RL enn jeg gjør her på FP |
23 | 12,78% |
Deltakere: 180. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#2 |
Expired
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du "deg selv" her på FP, eller lever du ut dine mørke sider? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Nybegynner
Medlem siden: Feb 2007
![]() |
![]() Sv: Er du "deg selv" her på FP, eller lever du ut dine mørke sider?Jeg er meg selv. Har som alle andre steder. Skjønner ikke poenget med å utgi seg for å være en annen enn den man er !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
flisespikker
|
![]() Sv: Er du "deg selv" her på FP, eller lever du ut dine mørke sider?
Det kan du si. Men det kan være OK å prøve ut litt andre sider ved seg selv enn man kanskje gjør i det daglige - f.eks. diskuterer mange andre ting på et forum enn de gjør med venner og kolleger til vanlig. Og ganske mange oppdager at de fremstår som annerledes skriftlig enn i RL. (Det skal jo mye til å formidle akkurat det samme med ord og smileyer som man ellers gjør med stemme og generell fremtreden.)
![]() |
#5 |
Expired
Gode poeng! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Alltid like optimist
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du "deg selv" her på FP, eller lever du ut dine mørke sider?Jeg er vel ganske meg selv.
![]() |
#7 |
Frøken
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du "deg selv" her på FP, eller lever du ut dine mørke sider?Jeg føler jeg er meg selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Er du "deg selv" her på FP, eller lever du ut dine mørke sider?Jeg er mer reservert i RL enn noen steder på nett. Jeg er like fullt meg selv i begge settinger.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du "deg selv" her på FP, eller lever du ut dine mørke sider?Husker en strålende kommentar på en eller annen reality serie: |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Jo flere jo bedre...
![]() Sv: Er du "deg selv" her på FP, eller lever du ut dine mørke sider?Jeg er snillere på nett enn RL. Mye som blir misforstått ved det skrevne ord, og stor usikkerhet over hvem mottageren er på nett. Derfor er jeg nok mye mer direkte, krass og i diskusjonshumør i virkeligheten |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Av og på bruker
![]() |
![]() Sv: Er du "deg selv" her på FP, eller lever du ut dine mørke sider?Jeg er alltid meg selv |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Er du "deg selv" her på FP, eller lever du ut dine mørke sider?En ting jeg finner besynderlig, er at en del av de personene jeg opplever som de røffeste på forumet sier at de er rundere, mer diplomatisk, snillere o.l på nett en RL |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Yes, we can!!
|
Ja, så du kan bare FORESTILLE deg hvilke monstre vi er IRL!!
![]() |
#15 |
flisespikker
|
![]() |
#16 |
kamerat
|
![]() |
#17 |
Av og på bruker
![]() |
![]() Sv: Er du "deg selv" her på FP, eller lever du ut dine mørke sider? |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Superduperaktiv
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du "deg selv" her på FP, eller lever du ut dine mørke sider?Jeg er mer utadvendt i rl. Her på nett er jeg mer redd for at ting skal misforstås, pga manglende kroppsspråk osv.
![]() |
#19 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Er du "deg selv" her på FP, eller lever du ut dine mørke sider?SE hva som skjer når det ikke er avslutningsdato på poller!
![]() |
#20 |
Erfaren
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
![]() Sv: Er du "deg selv" her på FP, eller lever du ut dine mørke sider?Jeg er meg selv. Diskuterer riktignok mer her enn jeg gjør med folk i RL. Jeg skjønner ikke hva jeg skulle fått ut av å spille en rolle her inne? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|