|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Sv: Nå er Kari igang igjen: Fedon funker ikkeDu kan spise ubegrenset av maltitolsjokolade? |
|
|
|
#2 |
|
Ekvilist
|
Sv: Nå er Kari igang igjen: Fedon funker ikke
Hater du katter, eller?
|
|
|
#3 |
|
maler
|
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nå er Kari igang igjen: Fedon funker ikkeDet er vel i hvert fall lettere å gjøre noe med overvekt/fedme, enn at man er så dum som Kari framstår for tiden ;-)
|
|
|
#7 |
|
Passiv
|
Sv: Nå er Kari igang igjen: Fedon funker ikkeJeg syns det er fantastisk å gå til angrep på noen med å tippe jeg, da. Sjikkeli schvung over det lzzm, dah. |
|
|
|
#8 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Nå er Kari igang igjen: Fedon funker ikkeAltså, er det sånn at hun bak alt virrvarret egentlig prøver å si det som sikkert de fleste har erfart: At man kan gå NED i vekt av dietter, men må trene hvis man skal holde vekten?
|
|
|
#9 |
|
Passiv
|
|
|
|
|
#10 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jo, men folk er gått inn i lynsjestemningmodus pga feit-ordet, og får ikke med seg hovedpoengene. Kjent mekanisme, både RL og på FP. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
Sv: Nå er Kari igang igjen: Fedon funker ikkeFant det! |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ah, da var det forskjell alikevel da. Det gir en god smak carobpulveret ja. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Textrovert
|
Sv: Nå er Kari igang igjen: Fedon funker ikkeJeg vet bare at på det glasset med johannesbrødkjernemel som jeg har hjemme, så er innholdsfortegnelsen både på norsk og engelsk, og der står det "carob".
|
|
|
#17 |
|
Passiv
|
Sv: Nå er Kari igang igjen: Fedon funker ikkeSånn for ordens skyld - jeg kan ikke fråtse i fett enda jeg faktisk ikke spiser sjokolade altså. Når jeg sier at jeg lever lavkarbo så betyr det at jeg spiser ganske lite potet, ris og pasta. Jeg spiser sjelden brød. Jeg spiser ikke sukker og jeg spiser lite ferdigprodukter. |
|
|
|
#18 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Nå er Kari igang igjen: Fedon funker ikkeJa, jeg argumenterer ikke mot at det er effektivt når man HAR fått til en livsstilsendring, altså, ei heller at ingen klarer det. Men det er skuffende få, uansett metode. Vi har jo hatt den diskusjonen noen ganger i forbindelse med vektoperasjonstrådene? At man går ned 40 kg, flere ganger, men uansett hvor motivert man er, så klarer man ikke å holde det. Helt til man mister motet.
|
|
|
#19 |
|
Passiv
|
Sv: Nå er Kari igang igjen: Fedon funker ikkeDet å greie å legge om livsstilen er hele nøkkelen, ja. Det er derfor det er så viktig å finne noe som faktisk passer for den enkelte sånn at det ikke føles som et offer. Å gå resten av livet på ren viljestyrke i sterk grad blir gjerne et problem. |
|
|
|
#20 |
|
|
|
|
|
|