Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Süd Øst

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-02-07, 19:14   #1
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Süd Øst

Er det noen som har vært og spist der? Hvordan er det der? Vi skal ha årsfest der med jobben og jeg er nysgjerrig på hvordan det er der.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-07, 20:01   #2
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Süd Øst

Jeg er der forholdsvis ofte, både privat og i jobbsammenheng. Stort sett veldig fornøyd, god mat for en veldig ok pris. Hyggelig er det der også, særlig nå på vinterstid med peisen osv. Anbefales absolutt.
Nå vet jeg ikke på hvilke dag dere skal dit men på fredag og lørsdagskvelder er det fortsatt en god del folk fra vestkanten der som på død og liv må henge på "kule løkka" så vi styrer unna de kveldene, ikke helt den samme stemningen da spør du meg (totalt objektiv åf cårse )

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-07, 20:05   #3
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.431
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Süd Øst

Jeg har vært der noen ganger, hovedsaklig på uteserveringen sommerstid, men også i restauranten. Veldig god mat og generelt god service. Lokalene er veldig kule og fine!

Kos deg på jobbfest!

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-07, 20:08   #4
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Süd Øst

Vi skal dit på en fredag.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-07, 20:09   #5
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.985
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Süd Øst

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Jeg er der forholdsvis ofte, både privat og i jobbsammenheng. Stort sett veldig fornøyd, god mat for en veldig ok pris. Hyggelig er det der også, særlig nå på vinterstid med peisen osv. Anbefales absolutt.
Nå vet jeg ikke på hvilke dag dere skal dit men på fredag og lørsdagskvelder er det fortsatt en god del folk fra vestkanten der som på død og liv må henge på "kule løkka" så vi styrer unna de kveldene, ikke helt den samme stemningen da spør du meg (totalt objektiv åf cårse )

Signerer Lisa!

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-07, 14:30   #6
pixie
Fullverdig medlem
 
pixie sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: oslo
Innlegg: 34
pixie har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Süd Øst

har vært der to-tre ganger og synes det er kjempegod mat, og god stemning....lydnivået på en lørdagskveld er til tider veldig høyt (hele resturanten er et stort åpent rom) men det er vel det eneste jeg har å "klage" på

pixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no