|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
flisespikker
|
Sv: Sherwoodskogens personlighetstest!Hadde det vært i nåtiden, kunne hun jo startet en underskriftskampanje på Facebook. Men i middelalderen var kvinners muligheter langt mer begrenset.
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Sv: Sherwoodskogens personlighetstest!Robin er jo knust av sorg over at Marian har gitt seg hen til noen andre. Der og da, klarer han ikke å se årsak og resultatet av marians handling. Hun gjorde det jo i beste mening! Og hvor mange damer går ikke på akord med seg selv for mennene i sitt liv? |
|
|
|
#4 |
|
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sherwoodskogens personlighetstest!Marian
|
|
|
#7 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sherwoodskogens personlighetstest!Nå skjønner jeg ingenting. Kommer analysen snart eller? Nå er det ikke lenge til jeg skal hjem fra jobb, og jeg forventer at analysen venter på meg etter innsamling av diverse barn. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Leser
|
Sv: Sherwoodskogens personlighetstest!Ja, til å tipse Skavlan! Da kunne de jo ha snakket om noe morsomt.
|
|
|
#10 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Sherwoodskogens personlighetstest!Men Gaia, du antar jo at Robinlille faktisk har blitt rettmessig fengslet, når han jo bare er sosialist i praksis?
|
|
|
#13 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sherwoodskogens personlighetstest!Lille-John; synes ikke han har gjort noe galt. Single damer har man lov å stikke av med. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
villende
|
Sv: Sherwoodskogens personlighetstest!
Altså, jeg bryter meg ikke inn hos naboen og stjeler TVen hans bare fordi jeg syns det er urimelig at han tjener mer enn meg og dermed har råd til en dyrere TV enn det jeg har.
Nei, jeg pleier å bytte ut navnene med Marte og Peder, men siden vi var inne i eventyrenes verden så tenkte jeg det var lurt å tenke litt utenfor boksen. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
kamerat
|
Sv: Sherwoodskogens personlighetstest!Svarer og begrunner først, leser etterpå:
|
|
|
#16 |
|
Tøff
|
Sv: Sherwoodskogens personlighetstest!Neimen ... Nå har jeg tenkt gjennom det hele og må nok endre svaret mitt litt.
|
|
|
#17 |
|
flisespikker
|
Sv: Sherwoodskogens personlighetstest!Men jeg synes det er umoralsk å være kjip mot kjæresten sin, Pappalille. Mye mer umoralsk enn å ha motvillig sex med noen andre for å redde livet til kjæresten sin, faktisk.
|
|
|
#18 |
|
Metallica!!
|
Sv: Sherwoodskogens personlighetstest!1 Robin, som ikke har gjort noe galt utover å være prinsippfast og stå ved sine verdier.
|
|
|
#19 |
|
Tøff
|
Sv: Sherwoodskogens personlighetstest!
Hmmm, æsj. Du har jo rett. Men hun dreit litt på draget når hun ble med Lille-John da.
|
|
|
#20 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Sherwoodskogens personlighetstest!Jeg tror jeg tenker som følger:
|
![]() |
|
|