Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Nedlasting av serier

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-10-09, 22:14   #41
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nedlasting av serier

Opprinnelig lagt inn av Muskat, her.

Med min nye router fikser alt sånn seg av seg selv, jeg har heldigvis sluppet alt styret med å åpne porter og sånt. Nedlasting går så det suser.

Bakgrunnen for dette er sikkert at ruteren har en teknologi kalt UPnP påslått. I utgangspunktet enkelt og greit, men samtidig er det også en teknologi som kan utnyttes av ulumskheter som trenger å få åpnet porter i ruteren din etc, som også fungerer som en slags brannmur der mye i utgangspunktet er stengt.

Forstår at det er enklere slik, men det er også mindre sikkert. http://en.wikipedia.org/wiki/Univers...#NAT_traversal

mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-09, 22:32   #42
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.295
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nedlasting av serier

Jeg seeda ikke, og har derfor heller ikke lasta ned noe. Håper jeg ikke er utestengt fordi jeg har vært fraværende?

Nuvel, vi har også investert i ny ruter nå, men mannen har visst sikra den i hue og ræva. Får se om han gidder å hjelpe meg til helga.

Men virus altså? Har dere fått det av torrenter? Jeg har lasta ned myyyye og aldri fått med meg virus.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-09, 22:37   #43
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.817
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Nedlasting av serier

Opprinnelig lagt inn av mrc, her.

I utgangspunktet enkelt og greit, men samtidig er det også en teknologi som kan utnyttes av ulumskheter som trenger å få åpnet porter i ruteren din etc, som også fungerer som en slags brannmur der mye i utgangspunktet er stengt.



Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Men virus altså? Har dere fått det av torrenter? Jeg har lasta ned myyyye og aldri fått med meg virus.

Jeg har aldri fått virus nei (som jeg vet om i alle fall).

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-09, 22:47   #44
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nedlasting av serier

Det går an å vurdere binære newsgrupper også, da trenger man ikke å åpne noen porter og er dermed mye sikrere. Dessuten går det mye raskere.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-09, 22:48   #45
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.295
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nedlasting av serier

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Det går an å vurdere binære newsgrupper også, da trenger man ikke å åpne noen porter og er dermed mye sikrere. Dessuten går det mye raskere.

Tell me more. Dette har jeg aldri hørt om før.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-09, 22:55   #46
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nedlasting av serier

Det man må gjøre er å ordne seg med et abonnement på et sted som lagrer alt som er postet på news, f.eks http://www.giganews.com/, et abonnement hvor man laster ned opptil 35 Gb koster ca 70 kroner i måneden, opptil 10 Gb ca 45 kroner måneden.

Og så ordner man seg med en newsleser hvor man kan søke frem og som laster ned og pakker ut, f.eks newsleecher som koster omtrent 100 kr i året.

Da seeder man ikke, man bare laster ned, og man laster ned i den hastigheten man ønsker selv, begrenset til topphastigheten du har lokalt da. For meg går det mye raskere enn torrenter i hvert fall, jeg har sluttet å bruke det.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-09, 11:38   #47
kjersti
Nybegynner
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 1
kjersti er den lykkelige mottaker av konstruktiv kritikk
Standard

Sv: Nedlasting av serier

Hei! Ser at denne tråden er en måned gammel, meeen.. jeg har brukt scenetorrents til nedlastning helt fram til nå.. Og nå har de stengt!!!! Så jeg leter rundt etter en annen god side for torrents. Og tvtorrents.com virker utifra det jeg har lest veldig bra(til serier) Vet jeg er ny på forumet her... men hvis noen vil sende meg en invite er det kjempeflott! Har alltid en god ratio

kjersti er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 09:16   #48
maliet
Nybegynner
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 1
maliet har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Nedlasting av serier

Noen som har invitasjon til tv-torrents? Kan gi invitasjon til hd-torrents i bytte

maliet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 09:25   #49
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.133
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nedlasting av serier

Jeg synes man skal kjøpe musikk og filmer. At andre stjeler, betyr ikke i mine ører at det er riktig for meg å gjøre det.

(med unntak av den gangen før 10K i Oslo Maraton hvor jeg fikk en venninne til å laste inn to timer musikk på min tomme iPod - da var jeg desperat og fikk det ikke til)

Vi har Dexter på Platekompaniet. Og jeg anbefaler serien på det varmeste. Du kan med fordel vente litt med å se den, for man ligger litt etter på sesongene hvis man kjøper de fysisk.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 19:09   #50
Nyx
Kan tituleres
 
Nyx sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Innlegg: 1.597
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nedlasting av serier

Opprinnelig lagt inn av maliet, her.

Noen som har invitasjon til tv-torrents? Kan gi invitasjon til hd-torrents i bytte

Du kan jo prøve www.eztv.it hvis du ikke får invite - ingen registrering, bra hastighet, ingen ratio å opprettholde.
Er veldig fornøyd med denne siden

__________________
♪♫ Hva skal det til? Hva må jeg gi? Og hva er prisen for å bli fri? Et utopi som kunne bli mer enn en drøm. ♪♫
Nyx er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no