|
|||||||
| Se resultatene: Spiser barnehagebarnet frokost i barnehagen på hverdager? | |||
| Ja, mer eller mindre alle dager |
|
76 | 31,54% |
| Ja, ganske ofte |
|
19 | 7,88% |
| Ja, men sjelden |
|
27 | 11,20% |
| Nei, mer eller mindre aldri |
|
67 | 27,80% |
| H*n hadde gjort det hvis det var "lov". |
|
0 | 0% |
| Annet |
|
6 | 2,49% |
| Både hjemme og i barnehagen |
|
46 | 19,09% |
| Deltakere: 241. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Barnehagebarn - hvor spiser de frokost?Her spises det stort sett alltid frokost i bhg, de har felles frokost for alle avdelingene på kjøkkenet om morgenen. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Frøken
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Barnehagebarn - hvor spiser de frokost?Sjeldent. Kanskje to ganger i perioden januar til august.
|
|
|
#4 |
|
Epikur
|
Sv: Barnehagebarn - hvor spiser de frokost?Sambo fikser ikke å spise frokost i all hast med en gang han står opp, og jeg er ikke så god til det jeg heller, når sant skal sies. Så jeg synes det er flott at Lille kan spise i ro og mak i barnehagen og vi kan sove litt lenger.
|
|
|
#5 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Hvor: Buskerud
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Barnehagebarn - hvor spiser de frokost?De dagene jeg begynner på jobb åtte spiser hun frokost i barnehagen. De dagene vi ikke er i barnehagen før åtte fordi jeg begynner senere på jobb og vi har spist sammen hjemme, nekter hun å gi fra seg matboksen, men setter seg for å spise da også. Rutiner... |
|
|
|
|
|
#6 |
|
trenger lading
|
Sv: Barnehagebarn - hvor spiser de frokost?hvis jeg begynner på jobb kl 730 eller 8 og gubben er til sjøs, da spiser hun i barenhagen (ca kl 8). Er han hjemme eller jeg har fri spiser vi hjemme først.
|
|
|
|
#7 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Barnehagebarn - hvor spiser de frokost?Nå har vi endelig et barnehagebarn, vi også!
|
|
|
#8 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Barnehagebarn - hvor spiser de frokost?De kan spise i barnehagen mellom 8 og 9. Leverer vi etter det, så spiser de hjemme. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Energisk
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() |
Sv: Barnehagebarn - hvor spiser de frokost?Hvis jeg leverer før 8, spiser han i barnehagen. Leverer jeg etter, så spiser vi hjemme. Som regel har vi spist hjemme det siste halvåret. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Superduperaktiv
![]() ![]() |
Sv: Barnehagebarn - hvor spiser de frokost?Frøkna spiser stortsett frokost hjemme, men hender en sjelden gang at hun spiser litt i barnehagen og. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Barnehagebarn - hvor spiser de frokost?Somregel spiser hun hjemme, men det hender at hun spiser frokost i barnehagen også. Det kommer an på når hun våkner, eller om jeg har planer tidlig på morgenen. (Fysioterapi, JM, legetime etc. )
|
|
|
|
#12 |
|
På flyttefot
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Snart på landet
![]() ![]() |
Sv: Barnehagebarn - hvor spiser de frokost?Snuppa spiser frokost hjemme hver dag
|
|
|
|
#13 |
|
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Barnehagebarn - hvor spiser de frokost?Det kommer an på hvilken vakt jeg har. Tidlig og tidligmellom så spiser han i barnehagen. Mellom eller sein, så spiser han hjemme. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() |
Sv: Barnehagebarn - hvor spiser de frokost?Guttene spiser i barnehagen men det er sjelden. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
grand multipara
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Barnehagebarn - hvor spiser de frokost?Stort sett spiser gutta hjemme før de går i barnehagen. Vi er så heldige at mannen sjelden starter så tidlig på jobb, så han leverer de i 9-9.30-tiden.
|
|
|
#16 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Barnehagebarn - hvor spiser de frokost?Lillegutt spiser frokost i barnehagen, rett og slett fordi han blir levert når frokosten begynner. Han står gjerne opp/våkner 2-2.5 timer før det, så vi spiser litt hjemme også - men da blir det yoghurt og musli eller noe sånt - han har ikke lyst på så voldsom frokost før 08-tida uansett. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Sv: Barnehagebarn - hvor spiser de frokost?Her har ting endret seg siden jeg stemte. Nå spiser han der hver dag. Han pleier å spise en yoghurt hjemme før han drar, men det er vel egentlig ikke frokost.
|
|
|
#18 |
|
|
Sv: Barnehagebarn - hvor spiser de frokost?
...og siden noen bekymrer seg for innholdet i yoghurt får jeg påpeke at dette er soja-yoghurt naturell, med glutenfri musli, med rosiner eller bær eller banan eller noe slikt til. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Barnehagebarn - hvor spiser de frokost?Svarte, nei mer eller mindre aldri. Frokosten serveres hjemme, men storebror er veldig treg til å spise, så det hender at frokostrestene blir sendt med i barnehagen. Grunnen til at det står "mer eller mindre aldri" er at frokostrestene kommer alltid tilbake urørt. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Barnehagebarn - hvor spiser de frokost?Hanna spiser frokost både hjemme og i barnehagen. |
|
|
|