|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Den som gir seg...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tre dresser ødelagt i barnehagen
Ja. Det er en tanke. Jeg må bare vurdere om jeg har energi til dette først. Står på hodet med sykdom, praksis, jobb og eksamen nærmer seg. MEN jeg føler veldig på at dette er håpløst. At det virkelig ikke går ann. Jeg er sint og frustrert. Kanskje er det bedre å forfatte et brev og sende det av gårde. Så har jeg ihvertfall gjort noe
|
|
|
#2 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Tre dresser ødelagt i barnehagen
Ingen av dere vinner i Scrabble ...
|
|
|
#3 |
|
flisespikker
|
Sv: Tre dresser ødelagt i barnehagenFlurete står i Norsk Riksmålsordbok. Men det er kanskje ikke så vanlig å ha den som fasit når man spiller Scrabble?
|
|
|
#4 |
|
Live and let live
|
Sv: Tre dresser ødelagt i barnehagenAt han ikke ville ta det skriftlig er vel fordi du da "har det skriftlig" og kan bruke det.
|
|
|
#5 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Sv: Tre dresser ødelagt i barnehagenDet er rett og slett helt forkastelig. I all verdens land og rike da. Det er da ikke fri utfoldelse. Det er jo å ødelegge klær. De må jo gå inn for å samarbeide med deg hvis du vil lære barna dine å ta litt vare på klær. Det har jo ingenting med fri utfoldelse eller å leke fritt og bli skitten. Det er jo bare sunt. jeg lar også jenta mi leke fritt som hun vil, men hun får jo ikke lov å f.eks klippe i klær eller å knekke bøker. Hun lærer jo at man klipper i papir, og blar i bøker. Hun leker like mye fritt for det om.
|
|
|
#6 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Sv: Tre dresser ødelagt i barnehagenJeg må bare skyte inn at jeg mener at så klart man må regne med at klær blir både ødelagt og skittent etter barnehage bruk. det er jo bare sunt for unger og utfolde seg når de kan. Men at man med vilje står og ser på at ungene ødelegger klærne sine på denne måten som her, er meg utrolig sjokkerende. Man forventer jo at de holder styr på barna og snakker til dem om de gjør sånt. De er da store nok til å forstå. Eller hvertfall ta i mot beskjed om at det ikke lov. Det finnes mange måter å utfolde seg på som ikke innebærer ¨å lage svære hull i dressene sine.
|
|
|
#7 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Tre dresser ødelagt i barnehagenHvis jeg hadde drevet min egen barnehage ville jeg ikke tatt ansvar for hva som skjedde med barnas parkdresser. Ei heller ville jeg erstattet dem hvis de gikk i stykker ... :kapitalistsvin:
|
![]() |
|
|