Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Jeans - igjen

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-02-07, 13:59   #21
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeans - igjen

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg har kjøpt meg smal Lee på JC samt sånn poseaktig topp Huagtussa og guniss sa jeg var så HOT så

Det tror jeg da også!

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-07, 15:15   #22
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeans - igjen

Jeg trives best i jeans med lavt liv (hipsters) og littegrann vidde i bena, evt. rette ben. Bukser med høye liv og smale ben føler jeg meg bare ikke vel i, derfor blir det ikke til at jeg kjøper slike bukser heller.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-07, 15:17   #23
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeans - igjen

Noen her som har linker til nettbutikker som selger fine jeans? Nå fikk jeg lyst til å fornye garderoben litt.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-07, 17:15   #24
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.873
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeans - igjen

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Smal Lee? Var det den Powell-modellen?
Liker Lee.

Jeg har to Navarro yoke og Norma. www.lee.com

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-07, 20:56   #25
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.210
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeans - igjen

For meg gir de buksene med veldig smale ben litt sånn flashback til ungdomsskolen på slutten av søttitallet, og de jentene som sydde inn buksene så de satt som limt inntil bena.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-07, 21:02   #26
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeans - igjen

Lurer veldig på om jeg får på meg den Marion buksa (Lee) i str 32 . (skal kjøpe Haugtussa si)
Hvis ikke får jeg selge den videre her .

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-07, 12:37   #27
Buffe
Bare svada..
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 60
Buffe har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Jeans - igjen

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

For meg gir de buksene med veldig smale ben litt sånn flashback til ungdomsskolen på slutten av søttitallet, og de jentene som sydde inn buksene så de satt som limt inntil bena.

Det husker jeg Jeg sydde som en gal, jo trangere jo bedre. Så ut som jeg hadde fyrstikkben og kunne knekke når som helst.

Pipestilkbena har jeg ennå; derfor uaktuelt med slike bukser på meg.

__________________
Storebror -05 og Lillesøster -06
Buffe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-07, 19:57   #28
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jeans - igjen

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Jeg vet ikke. Tror du må til Oslo. Koma?

Slik ser den ut (mange farger):



De ser godt nok veldig høye ut i livet ! Har et par skibukser som er så høye, ikke så veldig behageligt. Og så blir det jo veldig fort bestemor-aktigt.

Digger smale/rette bein, og trives best med mellomhøyt liv. Var akkurat innom Gant og scorede meg et par av deres superlekre jeans til 70% salg.

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 08:41   #29
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeans - igjen

Jeg kan love deg at det ikke ser bestemoraktig ut med det rette tilbehøret (høye hæler og en sexy topp, f.eks.). Men jeg ser at det kommer til å ta tid før den moten "går hjem" her. Det er noe med at alle er blitt så vant til disse superlave buksene som viser rumpa (alt. stringtrusa) så fort man rører litt på seg, at det virker veldig uvant med disse. Men det finnes jo noe midt imellom også - som du nevner. Selv synes jeg de med veldig høyt liv er kule og dessuten får man vanvittig fin rumpe i dem. (Rumpe to ganger i én tråd. )

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 09:24   #30
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.946
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeans - igjen

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Et lite jeans-spørsmål til alle som føler at de har litt peiling på fashion.

Vet veldig godt at jeans nå skal være litt(?) høye i livet, samt ha smale bein.
Problemet er bare at jeg ikke synes jeg passer det. Smale bein altså. Det forstørrer jo hofter og rumpe veldig? Synes ihvertfall ikke det er særlig fint uten høye hæler til.

Så da er spørsmålet: bør jeg likevel kjøpe dette for ikke å falle av lasset her, eller kan man også bruke andre modeller?

Hjelp! :livredd for å være ut:

Har ikke lest svarene, men det kan jo ikke bety noe hva som er in så lenge man faktisk ikke kler det? Det som er mest in til enhver tid må vel være å kle seg flatterende?
Jeg kler verken høyt liv eller smale bein, jeg ser skrekkelig ut i det. Det er jeg helt nødt å ta hensyn til.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 09:27   #31
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.210
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeans - igjen

Opprinnelig lagt inn av Kristin, her.

Har ikke lest svarene, men det kan jo ikke bety noe hva som er in så lenge man faktisk ikke kler det? Det som er mest in til enhver tid må vel være å kle seg flatterende?
Jeg kler verken høyt liv eller smale bein, jeg ser skrekkelig ut i det. Det er jeg helt nødt å ta hensyn til.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 09:50   #32
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeans - igjen

Opprinnelig lagt inn av Kristin, her.

Har ikke lest svarene, men det kan jo ikke bety noe hva som er in så lenge man faktisk ikke kler det? Det som er mest in til enhver tid må vel være å kle seg flatterende?
Jeg kler verken høyt liv eller smale bein, jeg ser skrekkelig ut i det. Det er jeg helt nødt å ta hensyn til.

Selvsagt. Jeg for min del er sjeleglad for at buksene skal være litt høyere i livet nå, har aldri vært spesielt komfortabel med de som er helt lave (moden som jeg er ). Ei heller veldig vide bukseben som subber i bakken. Men noen kler det ene og noen det andre, så det må man selvsagt ta hensyn til. Noe annet blir vel bare krampaktig.

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 10:42   #33
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jeans - igjen

Jeg får ENORM rumpe i bukser med høyt liv. Æsj. Det er jo litt greiere å ha på.
Men men.. heller litt mindre rumpe da...

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 10:51   #34
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.879
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeans - igjen

Opprinnelig lagt inn av Kristin, her.

Jeg kler verken høyt liv eller smale bein, jeg ser skrekkelig ut i det. Det er jeg helt nødt å ta hensyn til.

Jeg også, bare at jeg ikke kan ha for lavt liv. Med en lang og posete topp på toppen av det hele ville det blitt komplett ukledelig på min kropp. Jeg fölger ikke moten, nei. Har bare ei olabukse som passer, og den har bootcut så det holder.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 14:49   #35
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.697
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeans - igjen

He he. Jeg må ikke ha alt som er in altså. Men noe kan lett bli veldig ut, liksom. Og jeans bruker jeg hele tiden, så vil jo være litt oppdatert.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no