|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Jean Paul = østkantstil?
det kan nok vaere mer riktig a si østre Akershus istedet for østkanten. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Glamorøs
|
Motetrekk fra akershus spesifikt, kan jeg desverre lite om.
|
|
|
#5 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Jean Paul = østkantstil?Jeg er litt
<<< When nothing goes right - go left >>> Sist redigert av Fløyel : 20-12-10 kl 01:14. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#7 |
|
Glamorøs
|
Ah, da skjønner jeg. Jeg tar høyde for at Jean Paul kan ha kommet inn i motebildet igjen under min radar altså, jeg har desverre ikke fullt så god oversikt som jeg engang hadde.
|
|
|
#8 |
|
|
Tja, ute i periferien er det fortsatt idrett som trekker ungdommen, flere treningssenter og mye lokal fokus på håndball- og fotballag, og JP har plagg som kan fungere for denslags. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
Hva er det? Hipsterløkka, Tøyen? Eller Linderudsenteret? Tre ulke verdener. Sitstnevnte minner mest om Notodden.
|
|
|
#10 |
|
|
Jeg tror at JP er veldig populært i Groruddalen og østover, det vil si mot Lillestrøm og i den retningen. Ytre Enebakk har jeg ikke stå stor kontroll på, men det er jo ikke så langt unna. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
intro
|
|
|
|
|
#12 |
|
Sviiisj!!
|
Tjah, jeg har også vokst opp på vestkanten, og kjenner godt igjen stereotypiene.
|
|
|
#13 |
|
maler
|
Sv: Jean Paul = østkantstil?Jeg har bodd i Oslo endel år, kom fra Trøndelag, landsbygda til og med. Jeg bodde på vestkanten. Ja, det bor endel snobbete mennesker der. Og det bor endel minst like snobbete mennesker på østkanten. De er bare snobbete på hver sin måte. Og det er ikke nødvendigvis de best bemidlede som fronter snobberiet, det er gjerne de som ikke har fullt så mye, men jobber seg inn i kulturen.
|
|
|
#14 |
|
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
Definitivt, det er Groruddalens Lacoste. Å bli sett med det mest eksklusive fra det lokale kjøpesenteret
...på bedringens vei? Sist redigert av Brutus_ : 16-12-10 kl 23:29. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Borte
|
Sv: Jean Paul = østkantstil?Jeg har alltid forbundet Jean Paul med Unge-Høyre-pappagutter. Eller jeg gjorde den gangen jeg tenkte på Jean Paul. Ca. 1990.
|
|
|
#16 |
|
|
Sv: Jean Paul = østkantstil?Jean Paul var veldig "in" og sossete (ja, det var ordet vi brukte) i Bergen rundt 1990. Jeg la plutselig merke til klesmerket igjen i år. Har de relansert det, eller har det eksistert hele tiden? |
|
|
|
|
|
#17 |
|
www.bomulls.no
|
|
|
|
#20 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nja. Jeg vet ikke om jeg vil si det. Jeg har jobbet i Match og solgt JP til folket. Riktig nok i Trondheim.
|
![]() |
|
|