Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Blir du noen gang sliten av å ha barna rundt deg?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-12-10, 14:16   #121
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Blir du noen gang sliten av å ha barna rundt deg?

Ja noen ganger er jeg utrolig sliten, men det er ikke nødvendigvis barna som er "skylden" om man kan kalle det det. Mas og sutring er utrolig slitsomt, dette maset kommer ofte av tidsklemmen og det faktum at vi alle er sultne. Å lage middag mens minsten henger i buksebenet og lurer på når maten er klar, ja det tar på. Men som oftes så leker de fint sammen og vi kan til tider ha det rolig oppe, mens de leker i kjelleren, det er luksus. Når de krangler derimot, så er det ikke fullt så harmonisk og jeg kan blir direkte ødelagt og sliten av det, spesielt nå når det nærmer seg slutten av svangerskapet. Men vi har jo valgt å gå for nummer tre, så gleden er definitivt størst!

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-10, 18:08   #122
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.032
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Blir du noen gang sliten av å ha barna rundt deg?

Ja, spesielt når storebror holder en monolog nesten hele gåturen hjem fra skolen om Doctor Who og Daleks.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-10, 12:56   #123
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.787
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blir du noen gang sliten av å ha barna rundt deg?

Opprinnelig lagt inn av C3PO, her.

Ja, spesielt når storebror holder en monolog nesten hele gåturen hjem fra skolen om Doctor Who og Daleks.

Haha. Høres kjent ut, men bytt ut temaet med musikk og film. Eller nå for tiden: Julemusikk.

Mamma, er José Feliciano gammel? Er han død? Han så ikke gammel ut på YouTube? Er Feliz Navidad-sangen spansk på begynnelsen og så engelsk? Er Christer Sjögren gammel? Er han fra Sverige? Hva betyr Bella Notte? Hva betyr Slade? Hvor mange er de i gruppen? Hvilken farge har de på håret? Er Per Asplin død? Var han gammel? Hvor er Anita Skorgan fra? Hvorfor synger hun på norsk? Hvor mange minutter varer Last Christmas? Er Wham gamle? Har de brun hud? Eller hudfarget? Hvilken farge har de på øynene? Er de fra England? Er Happy New Year en julesang? Er den lang? Hvor mange minutter og sekunder varer den?

Ad nauseum ....

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-10, 13:09   #124
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blir du noen gang sliten av å ha barna rundt deg?

Opprinnelig lagt inn av C3PO, her.

Ja, spesielt når storebror holder en monolog nesten hele gåturen hjem fra skolen om Doctor Who og Daleks.

Kan jeg ha ham hos meg en ukes tid?

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-10, 14:31   #125
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.032
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Blir du noen gang sliten av å ha barna rundt deg?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Kan jeg ha ham hos meg en ukes tid?

Jeg ventet på at du ville reagere!

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-10, 16:47   #126
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.952
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blir du noen gang sliten av å ha barna rundt deg?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Har de brun hud? Eller hudfarget?

Digresjon, men sånn sier mine unger også. Han har brun hud, ikke hudfarget. Nei, for brun er jo ikke en hudfarge.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-10, 20:52   #127
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.242
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blir du noen gang sliten av å ha barna rundt deg?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Digresjon, men sånn sier mine unger også. Han har brun hud, ikke hudfarget. Nei, for brun er jo ikke en hudfarge.

Kanskje man skal lære ungene politisk korrekt "udefinerbar blekrosabeige" som navn på hudfargen i fargeskrinet.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-10, 21:06   #128
Jeanett
5barns mamma
 
Jeanett sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 1.034
Jeanett er populærJeanett er populærJeanett er populær
Standard

Sv: Blir du noen gang sliten av å ha barna rundt deg?

Er ikke så ofte jeg blir ordentlig sliten av å ha barn.. Men i dag.. I dag er jeg utmattet!! Fy.. Ungene har bare kranglet og styrt i 2 uker nå, og vi har snakket til de gang på gang på gang, og det virker som de forstår også glemmer de seg igjen, men i dag da toppet det seg for meg. Fy så sint jeg ble! TØffingen satte på hodet til snuppa slik at hun ikke fikk puste lenge! De var på rommet og jeg var på kjøkkenet.. Jeg ble rasende for han gjorde det med vilje, snakket med han og det virket som han skjønte det men så gjør han det pokker meg igjen!! Snuppa kom hikstene inn på kjøkkenet.. Jeg hater å kjefte på ungene, blir så lei meg etterpå..
Så ja i dag er jeg sliten.. og lei..
Regner med det blir bra i morgen

Jeanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-10, 21:30   #129
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.647
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Blir du noen gang sliten av å ha barna rundt deg?

Vi har bare en vi da. Blir ikke sliten av ham egentlig fordi han er en "enkel" gutt å ha med å gjøre, men blir lei av og til. Lei av at tiden ikke er min egen. Lei av å ikke kunne prioritere jobb når det koker som verst der eller delta på ting som jeg gjorde før. Alt må planlegges og dagene går fort. Regner med at jeg blir mer sliten av barna i seg selv når/dersom vi får en til.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-10, 21:39   #130
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Blir du noen gang sliten av å ha barna rundt deg?

Nei, er du gal?!?

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-10, 22:57   #131
Arona
passer i nissedrakt
 
Arona sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Krokstadelva
Innlegg: 1.454
Blogginnlegg: 10
Arona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Blir du noen gang sliten av å ha barna rundt deg?

Guuud ja. Vi har uhyre sjelden barnevakt, og JA jeg blir sliten og møkklei iblant. Det gjelder forøvrig ikke bare barn, men gubben til tider også. Og andre mennesker man går mer eller mindre oppå i lengre perioder.
Hjelper ikke at man elsker dem over alt på jord og de er de vakreste, herligste, mest fantastiske personer. Er man mye sammen, vil det bli gnisninger og man trenger alenetid. Sånn er det bare.

__________________
2007 og 2009
Alle ting går. Om ikke annet, så går det til helvete....

Arona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-10, 08:40   #132
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Blir du noen gang sliten av å ha barna rundt deg?

Ja ! Alt for ofte for tiden. Kombinasjonen baby som sover lite, julestress, trassen 8-åring, vannkoppesyk 5 åring og veldig snill, men veldig pratsom 10 åring er rett og slett slitsomt.
Dermed blir jeg sittende oppe alt for lenge om kvelden, for det er så indelig deilig når roen omsider senker seg sånn rundt kl. 22.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no