Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Den natur-tv-serien som gikk på NRK1 i fjor vår/sommer …

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-01-11, 17:10   #1
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Den natur-tv-serien som gikk på NRK1 i fjor vår/sommer …

....Hva heter den? natur/jorden, mener det var 6-8 episoder eller noe sånt. Finst denne serien å få kjøpt? Den var med norsk kommentar.

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-11, 20:21   #2
Juste
Populærkulturjunkie

Juste sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den natur-tv- serien som gikk på NRK1 i fjor vår/sommer..

Planet Earth? Det er den siste store BBC-dokumentaren. Den fåes og kjøpe på DVD.

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-11, 20:31   #3
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den natur-tv- serien som gikk på NRK1 i fjor vår/sommer..

Ja kanskje? Finst den med norsk kommentar på dvd? *håper*

Gammel 11-01-11, 10:57   #4
Juste
Populærkulturjunkie

Juste sin avatar

Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den natur-tv- serien som gikk på NRK1 i fjor vår/sommer …

Jeg tror den kun er tekstet. Platekompaniet har den inne nå til 199 kr. Mine barn på 5 og 8 har sett mye på denne og de elsker den. Jeg ser den sammen med dem og forklarer litt innimellom. Serien er så fantastisk at voksne også har godt av og se den

Gammel 11-01-11, 11:13   #5
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Re: Den natur-tv- serien som gikk på NRK1 i fjor vår/sommer …

Tusen takk for tipset- har bestilt nå, og vet at jentene mine vil elske den!

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 11:49   #6
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Standard

Sv: Den natur-tv-serien som gikk på NRK1 i fjor vår/sommer …

Ser at den er laget i 2006 da, vet ikke om det er den jeg mener? Da den ble sendt på tv i fjor vår/sommer?

Men helt sikkert en kjempeflott serie. Vurderer den likevel, selv om det ikke er norsk tale på den.

Gammel 11-01-11, 13:22   #7
Juste
Populærkulturjunkie

Juste sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av ItsOnlyMe, her.

Ser at den er laget i 2006 da, vet ikke om det er den jeg mener? Da den ble sendt på tv i fjor vår/sommer?

Men helt sikkert en kjempeflott serie. Vurderer den likevel, selv om det ikke er norsk tale på den.

Den debuterte på BBC i 2006, så gikk det ett år før den ble sendt på amerikansk TV. Etter det så har den gått rundt hele verden, den er vist i over 100 land. Det er ganske sikkert denne du har sett, den gikk på norsk TV i fjor mener jeg. Det er uten tvil den beste naturdokumentaren jeg har sett, og jeg har sett de fleste

Gammel 11-01-11, 15:33   #8
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Juste, her.

Den debuterte på BBC i 2006, så gikk det ett år før den ble sendt på amerikansk TV. Etter det så har den gått rundt hele verden, den er vist i over 100 land. Det er ganske sikkert denne du har sett, den gikk på norsk TV i fjor mener jeg. Det er uten tvil den beste naturdokumentaren jeg har sett, og jeg har sett de fleste

Ok da stoler jeg på deg!

Gammel 11-01-11, 15:53   #9
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Det er sikkert "Life" du tenker på.

http://cdon.no/film/life_%284-disc%29-8982107

Gammel 11-01-11, 22:03   #10
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Flubby, her.

Det er sikkert "Life" du tenker på.

http://cdon.no/film/life_%284-disc%29-8982107

Ja? det er kanskje det?

Eller det kan vere denne.......
http://cdon.no/film/den_fantastiske_planeten_(2-disc)-8982130

Gammel 11-01-11, 22:19   #11
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Standard

http://www.nrk.no/programmer/sider/d...astiske_livet/

Fann det tilslutt her! Det er "life" jeg tenkte på, og det beste av alt; den kommer i reprise nå snart!!!
Den Juste linker til virker også flott. Tror jeg bestiller den da. Og satser på å se/taopp den andre! thankyou!

Gammel 11-01-11, 23:35   #12
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av ItsOnlyMe, her.

http://www.nrk.no/programmer/sider/d...astiske_livet/

Fann det tilslutt her! Det er "life" jeg tenkte på, og det beste av alt; den kommer i reprise nå snart!!!
Den Juste linker til virker også flott. Tror jeg bestiller den da. Og satser på å se/taopp den andre! thankyou!

Både Planet Earth og Life er obligatoriske, men jeg må også få anbefale The Living Planet/Den levende planeten, den er også veldig fantastisk

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:51.