Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Spinnåff: Hvis man vil unngå kjerring-stempel, hva har man da på seg?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-01-11, 21:44   #1
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Spinnåff: Hvis man vil unngå kjerring-stempel, hva har man da på seg?

Ja, jeg lurer oppriktig. Hva skal man ha på seg for være sikker på å ikke fremstå som kjerring?

Ikke at jeg synes jeg ser noe kjerringaktig ut egentlig, men jeg innser at jeg har klær som kan gå inn i kjerringkategorien.

Gammel 17-01-11, 21:51   #2
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnåff: Hvis man vil unngå kjerring-stempel, hva har man da på seg?

Jeg vil si, selv om jeg egentlig ikke tror det noe som kjerringaktig pr. def., at overpriset turtøy er 2011's kjerringstil.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-11, 21:55   #3
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Jeg aner ikke. :sikkert kjerring:

Gammel 17-01-11, 21:56   #4
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Følger spent med.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-11, 21:59   #5
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Aner ikke. Er det viktig å ikke framstå som kjerring? Man kler seg vel som man liker selv.

Unngå Mariebuksen, kanskje?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-11, 21:59   #6
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg og!

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-11, 21:59   #7
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Jeg vil si, selv om jeg egentlig ikke tror det noe som kjerringaktig pr. def., at overpriset turtøy er 2011's kjerringstil.

HVA? Kaller du Bergansjakka mi for kjerring også nå'a?

Gammel 17-01-11, 22:02   #8
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Følger spent med...

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-11, 22:18   #9
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Jeg tror at dagens fjortiser synes vi er kjerringer uansett hva vi har på

Gammel 17-01-11, 22:24   #10
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg begynner å lure på om det er dama inni som teller mer enn klærne ja. Akkurat nå sitter jeg med følelsen av at alt unntatt korte skjørt og trange topper er kjerring. Uniformen på jobb hos meg er forresten bergans og ullundertøy.

Gammel 17-01-11, 22:26   #11
Isbjørn

Isbjørn sin avatar

Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Har samme uniform. Og fjellsko. Og lue.

Gammel 17-01-11, 22:28   #12
Isbjørn

Isbjørn sin avatar

Standard

Men, egentlig bryr det meg midt på ryggen en plass. Så lenge jeg har klær jeg føler meg vel i, så kan andre synse så mye de vil. Jeg er jo 40 år og kler meg ikke som en 15-åring. Liker behagelige klær, gjerne tights og lang topp/tunika.

Gammel 17-01-11, 22:29   #13
United
På (opp?)tur

United sin avatar

Medlem siden: May 2009
Blogginnlegg: 66
United er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt likt
Standard

Skulle til å skrive det. Det er ingen måte å slippe unna. Kjerring er det vi (ok, jeg da) går med. Uansett hva det er. Om vi går med de unges klær, skifter de bråfort. Lenge før vi skjønner hva som skjedde. Men lady, det kan vi være.

Gammel 17-01-11, 22:31   #14
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Isbjørn, her.

Men, egentlig bryr det meg midt på ryggen en plass. Så lenge jeg har klær jeg føler meg vel i, så kan andre synse så mye de vil. Jeg er jo 40 år og kler meg ikke som en 15-åring. Liker behagelige klær, gjerne tights og lang topp/tunika.

.. omtrent sånn som jeg og venninnene mine gikk kledd i 1992, da vi var - 15.

Gammel 17-01-11, 22:31   #15
Isbjørn

Isbjørn sin avatar

Standard

Ja, lady blir noe annet. Det er så godt pynte seg og bli fin dame!

Gammel 17-01-11, 22:32   #16
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Jeg er straks førr og eldstedatteren på 16 år sier ofte at hun synes stilen min er ok. Jeg kan også handle klær til henne uten at hun er med vel vitende om at hun blir tilfreds. Jeg tar dette som tegn på at jeg ikke er helt "ute". . Greit å vite hvis en skulle bry seg.

Sist redigert av amor : 17-01-11 kl 22:45.
amor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-11, 22:32   #17
Isbjørn

Isbjørn sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

.. omtrent sånn som jeg og venninnene mine gikk kledd i 1992, da vi var - 15.

Og hva har 15-åringene på seg nå, tro?

Gammel 17-01-11, 22:34   #18
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Jeg prøver å være litt mer kjerring, for jeg har ikke lyst til å bli forvekslet med elevene mine. :btdt: Aller minst kjerring er jeg vel de dagene jobbantrekket er dongeribukse (som er litt for lang på beina og dermed revnet nederst) og Foo Fighters-t-skjorte.

Jeg er usikker på om det også kanskje blir et kjerringantrekk likevel om man blir gammel nok - jeg kommer i alle fall på flere antrekk som kan passere på fjortiser, men ikke på damer på 60 ...

Gammel 17-01-11, 22:35   #19
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Klær som tenåringer syns er "kjerring" trenger ikke være det for voksne damer da.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-11, 22:36   #20
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Akkurat nå sitter jeg med følelsen av at alt unntatt korte skjørt og trange topper er kjerring.

Korte skjørt og trange topper kan være kjerring det også.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:56.