Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Blivakker.no

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-01-11, 16:45   #1
Ema
Bør lage seg en tittel selv
 
Ema sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 1.663
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Blivakker.no

Tror dere at det er trygt å handle på denne nettbutikken? Ble litt skeptisk etter å ha lest dette:

http://www.hildechristina.com/katego...-av-nettbutikk

Vil jo helst ikke ha gamle hudprodukter eller sminke.

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-11, 18:03   #2
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 7.008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Blivakker.no

Personlig tar jeg det Hilde Christina skriver med en gigantisk klype salt, av ymse årsaker. Og det hun skriver der, henger ikke helt sammen. Blivakker, sammen med i hvertfall blush.no driver parallellimport, dvs. kjøper varene utenom de vanlige kanalene, og kan derfor selge dem billigere enn hos frisører/hudpleiere, som kjøper via norsk importør. At portoen er høy, tror jeg nok vi kan takke vår alles kjære Posten for.

En annen ting er at jeg ikke ville handlet der fordi de ikke tilbyr kortbetaling eller paypal; det er virkelig bak mål i 2011.

Ellers oppsummeres problematikken glimrende i dette blogginnlegget.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-11, 18:48   #3
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Blivakker.no

Jeg handler nesten bare utelukkende hårprodukter fra blivakker.no og har gjort det veldig lenge (par år minst). Er veldig fornøyd. Ja, portoen er 120 kr men når man handler for 1400 kr som jeg gjorde sist så blir det ingenting i forhold til det jeg sparer på de lave prisene de har.

__________________
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett)
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-11, 18:52   #4
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Blivakker.no

Jeg har handlet endel der, og har ingenting å utsette på verken service eller produkter.

__________________
Jentene 93 og 02
Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-11, 18:54   #5
Manga
Bør lage seg en tittel selv
 
Manga sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
Innlegg: 2.129
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Sv: Blivakker.no

Jeg har også handlet endel der og er fornøyd.

__________________
Storesøster 05 - Lillebror 07 - Bittelillebror 15
Manga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-11, 19:01   #6
Ema
Bør lage seg en tittel selv
 
Ema sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 1.663
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Sv: Blivakker.no

Ok, det var litt mer beroligende å lese. Jeg tenkte at det kan jo stemme i og med at de selger noen produkter til en vannvittig lav pris. Men med blivakker er det vel omtrent det samme som med andre nettbutikker, at det kan jo være fake, utgåtte eller gamle produkter, men det er jo en sjanse man tar. Jeg bestiller alt av hårprodukter og småting på nett, har ikke opplevd enda å motta noe som er fake, men jeg hadde sikkert ikke oppdaget det heller.

Ja, portoen er ganske stiv, men sånn er det jo med all porto, uansett hva man sender. Så det lønner seg nok å bestille i store mengder.

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-11, 21:05   #7
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Blivakker.no

Du trenger i alle fall ikke være redd for fake produkter på blivakker.no, det er det ikke altså ....

__________________
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett)
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-11, 18:56   #8
Ema
Bør lage seg en tittel selv
 
Ema sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 1.663
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Sv: Blivakker.no

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Du trenger i alle fall ikke være redd for fake produkter på blivakker.no, det er det ikke altså ....

Det var betryggende å høre, for jeg har handlet litt ifra nettbutikken.

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-11, 21:55   #9
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.786
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Blivakker.no

Er dette en norsk nettbutikk? Ingen toll og tull?

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-11, 21:59   #10
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Blivakker.no

Nei, ingen toll og tull, men porto på 120kr. Tror de er i Kristiansand. De har utmerket kundeservice, sender så fort fakturaen er betalt.

Lurt tips er å melde seg på nyhetsbrev du får tilsendt på søndager. Der er det ofte kjempetilbud.

__________________
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett)
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no