|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Nattrangler
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Reiser dere til syden hvert år?Nei, første sydentur var vel i 2001, og vi har vært på 6 sydenturer. Mulig det blir en tur i år også.
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Reiser dere til syden hvert år?Nei, absolutt ikke. Men vi ferierer hvert år, men gjerne i norge og gjerne masse småturer. Dyrt må det heller ikke være. Skog og mark er supert |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Reiser dere til syden hvert år?Vi har vært på "sydentur" de siste tre årene. Årene før der var det mer sporadisk.
|
|
|
#4 |
|
flisespikker
|
Sv: Reiser dere til syden hvert år?Nei, ikke engang med de mest generøse definisjoner av "Syden".
|
|
|
#5 |
|
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Reiser dere til syden hvert år?Vi reiser sydover hvert år. Til Vesterålen.
|
|
|
#6 |
|
Passiv
|
Sv: Reiser dere til syden hvert år?Nei. Jeg er som Elinblu. I tillegg er det svindyrt å reise fra Tromsø, og svært begrensede muligheter. Og vi har en toåring som går amok hver gang han kommer inn i et fly. |
|
|
|
#7 |
|
blid
Sv: Reiser dere til syden hvert år?Ja - vi har feriert ved Middelhavet stort sett hver eneste sommer de ti siste årene (alle turene med barn)
|
|
|
#8 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
Sv: Reiser dere til syden hvert år?Nei. Vi er aldri i syden. Jeg har vært nedover tre ganger i mitt liv, Spania, Italia og så Spania igjen. Siste turen var i 1987.
|
|
|
|
#10 |
|
maler
|
Sv: Reiser dere til syden hvert år?Så langt har vi vært på sånne typiske charter-ishe turer når vi har vært på ferie i sydligere strøk. Det er egentlig ikke helt min greie selv om den tema-turen jeg var på i sørfrankrike pre-barn var noe jeg godt kunne gjentatt, det samme var seiltur sammen med flust av briter.
|
|
|
#11 |
|
I endring
|
Sv: Reiser dere til syden hvert år?Vist noen kan fortelle meg hvor de finner rimelige reiser til Spania i Juli blir jeg utrolig glad for de prisene jeg har sett fra Sola til Alicante med Norwegian og SAS nå er ikke mye hyggelige.
|
|
|
#12 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Reiser dere til syden hvert år?
Du er nok dessverre altfor sent ute for å få tak i rimelige billetter i juni |
|
|
|
|
|
#13 |
|
I endring
|
For sent ute? Jeg har jo sjekket dem helt siden de ble lagt ut og det har ikke vært noe billig i det hele tatt. Synes generellt at det er blitt utrolig lite lavprisbiletter på den strekningen.
|
|
|
#14 |
|
I endring
|
Nå er det vist blitt endring i planene og ingen plass til oss i Spania så når bryr jeg meg ikke så veldig lengre.
|
|
|
#15 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Reiser dere til syden hvert år?Nei. Vi har vært i syden en gang siden vi fikk barn, men vi vurderer en tur i sommer. Vi har familie i England, så feriene går ofte dit, eller så drar vi på storby/fornøyelsespark-ferie. Vi kan bruke hytte ved sjøen i Norge gratis, så badeferier blir ofte lagt dit. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
can-jur
|
Sv: Reiser dere til syden hvert år?Er stort sett alltid en tur til Oslo. Da bor vi all inclusive hos mamma :hjerter.
|
|
|
|
#19 |
|
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
I juli? Vi reiser til Malaga og jeg sjekket priser med alle selskap, Ryanair hadde lik pris fra Rygge som Norwegian hadde fra Gardermoen så vi valgte sistnevnte fordi de hadde bedre flytider. Totalpris for 2 voksne og 2 barn ble ca 14000 t/r.
|
|
|
#20 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Sv: Reiser dere til syden hvert år?Vi har reist mye, både til "Syden", Italia, Portugal, Egypt og Brasil. Før vi fikk barn, kunne vi reise billig i lavsesong. Nå har vi barnehagebarn og har fått det veldig travelt med å bestille tidlig, dvs september og oktober året før. Slik kommer vi ut med under 25.000,- for fire personer, to uker i juli, 4* leilighet. Vi flyr ikke Ryan Air.
|
|
![]() |
|
|