|
Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger. |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
09-02-11, 23:12 | #1 |
Epikur
|
Kildekritikk på nett for dummiesPå internett er grensen mellom sender og mottaker, produsent og konsument blitt visket ut.
09-02-11, 23:19 | #3 |
Epikur
|
Sv: Kildekritikk på nett for dummies
Du finner det på et nettsted jeg har mekka sjæl.
10-02-11, 15:25 | #7 |
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Kildekritikk på nett for dummies
Akkurat denne synes jeg er et godt poeng. Det er visstnok Sånn(TM) at alt folk som tjener penger sier er Synd og Skam og Lureri. Det er sikkert sånn med politikere også (når man er uenig i ståstedet deres). Men det er altså mange som har sett det som sin livsoppgave å overtale og overbevise Menneskeheten om en eller annen fanesak, og fordi man ikke (åpenlyst) tjener penger på det, er det altså Objektivt og Rettskaffent og alle andre er korrupte og inkriminerte av Kapitalismen. Og det er helt fint og flott å bare linke til hverandre og bøker skrevet av menighetens ledere - fordi det er non-profit.
11-02-11, 11:36 | #8 |
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Kildekritikk på nett for dummiesEh, HV, prikken til deg var ment som et kompliment, altså. Jeg ser at det kanskje ikke kan virke sånn.
11-02-11, 12:05 | #9 |
Epikur
|
Sv: Kildekritikk på nett for dummiesJeg tar absolutt alt som kan sorteres under kompliment som kompliment.
11-02-11, 13:52 | #10 |
-
Medlem siden: Oct 2006
|
Sv: Kildekritikk på nett for dummiesDisse kildekritikkgreiene er gammeldagse, i Internettalderen er det Wikipedias motto som gjelder: |
|
|